Vores lille nye tilflytter
Fra : dpl

Dato : 09-09-07 19:18

Hejsa
Synes lige jeg vil præsentere vores lille nye beboer, som jeg hentede i
Prag for et par uger siden:

Han hedder Sedlakova's Jack, og er en kulsort sibirer på nu 16 uger. Med
tiden skulle han gerne blive vores nye avlskat efter Viktor, som er
blevet neutraliseret, og lever livet som pensionist.

Jack er allerede faldet godt til hos os, hvilket er noget af en bedrift,
når man tænker på han både har skullet vænne sig til os, børnene,
hunden, 5 voksne katte og et kuld kullinger! De voksne katte, inkl.
hankatten Viktor, ænser ham stort set ikke, og killingerne synes
naturligvis han er mægtigt spændende.

Han kan ses under "Jack" på vores hjemmeside, http://www.sevastopol.dk/

Hilsen Dorthe

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-09-07 20:16

dpl wrote:
> Hejsa
> Synes lige jeg vil præsentere vores lille nye beboer, som jeg
> hentede i Prag for et par uger siden:

Hvor er han altså bare dejlig. Rigtig hjerteligt til lykke med ham

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : dpl

Dato : 18-09-07 13:20

Tove Krieger skrev:

> Hvor er han altså bare dejlig. Rigtig hjerteligt til lykke med ham

Tak skal du have Tove, ja han er bare skøn er han.
Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
(Vi har killinger til salg!)

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-07 20:37

Nøjjj hvor er han skøn Dorthe
Hjertelig tillykke og pøj pøj med ham

Hygge og hilsen fra
Birte og de haleløse Reersømislinger

Fra : dpl

Dato : 18-09-07 13:20

Birte Christoffersen skrev:
> Nøjjj hvor er han skøn Dorthe
> Hjertelig tillykke og pøj pøj med ham
>
> Hygge og hilsen fra
> Birte og de haleløse Reersømislinger

Tak Birte, vi nyder ham hver dag, og han vokser som blev han betalt for det!
Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
(Vi har killinger til salg!)

Fra : Kate

Dato : 10-09-07 19:33

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Han kan ses under "Jack" på vores hjemmeside,
> http://www.sevastopol.dk/

Nårhhhh, hvor er han sød. Dejligt at han er faldet lige ind i familien,
som jo vokser og vokser

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Siri

Dato : 11-09-07 11:15

Jack er bare skøøøøn!
Det er klatre-Viktor nu også
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : dpl

Dato : 18-09-07 13:24

Siri skrev:
> Jack er bare skøøøøn!
> Det er klatre-Viktor nu også
> Med venlig hilsen
> Siri
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Hejsa, ja det er han da... og det ser ud til at ende med, at Viktor
simpelthen bliver her, som hyggeonkel og Raisa-gemal. Han tager Jacks
brummen og knurren med ophøjet ro, og efter at Niko er flyttet, har
freden igen sænket sig over flokken.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
(Vi har killinger til salg!)

Fra : dpl

Dato : 18-09-07 13:21

Kate skrev:
> dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Nårhhhh, hvor er han sød. Dejligt at han er faldet lige ind i familien,
> som jo vokser og vokser

Hej Kate
Ja, vi har haft vokseværk i alle ender og kanter, blot er huset ikke
blevet større endnu *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
(Vi har killinger til salg!)

Fra : Kate

Dato : 18-09-07 21:19

> Hej Kate
> Ja, vi har haft vokseværk i alle ender og kanter, blot er huset ikke
> blevet større endnu *smil*.

Hihihi, i efterlever vidst ordsproget "hvor der er hjerterum, er der
husrum"

Fra : dpl

Dato : 20-09-07 11:26

Kate skrev:
> Hihihi, i efterlever vidst ordsproget "hvor der er hjerterum, er der
> husrum"

Lige præcis:
http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/Jack/photo?authkey=72U9M8IfZ7k#5112230195139167474
Og nej, kattene sover normalt ikke i sengene, men det her var ikke til
at stå for *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
(Vi har killinger til salg!)

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-09-07 11:52

dpl wrote:

> [...]
> Og nej, kattene sover normalt ikke i sengene, men det her var

Det ser da ud til at Jack har taget den lille med "Storm" hihihi !!

Hold da op, hvor er de begge dejlige. Slet ikke til at stå for.

Fra : Siri

Dato : 20-09-07 17:37

> [...]
> Det ser da ud til at Jack har taget den lille med Storm
>
> Hold da op, hvor er de begge dejlige. Slet ikke til at stå for.

Du har så evig ret, Tove - helt ufatteligt kære!
Med venlig hilsen
Siri & de to grimlinger
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 20-09-07 18:48

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in

> Det ser da ud til at Jack har taget den lille med "Storm" hihihi !!

Haha, du kan det der med ord, Tove

Fra : Kate

Dato : 20-09-07 18:47

> [...]
> k#5112230195139167474
> Og nej, kattene sover normalt ikke i sengene, men det her var

Nej, det forstår jeg godt. Ihh, hvor er de søde. Resten af billederne
af Jack (og den anden på skrivebordet) er også dejlige.