Hullubulu, Tonny, hvor er du henne?
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 09-09-07 19:09

Savner svar på en mail (om sponsorater og de skattemæssige forhold)
videresendt fra skat.dk
Sig lige til hvis du ikke har modtaget mailen
--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor
zasha_x[at]hotmail.com

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 12-09-07 13:05

> [...]
> Sig lige til hvis du ikke har modtaget mailen
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Hej Heidi

Jeg skrev til dig i foregårs... og svarede herinde igår, kan dog godt se
at svaret ikke er kommet med .. (pissemøg).. Du skulle have modtaget
noget fra mig nu. Beklager det sene svar.

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 12-09-07 21:48

> [...]
> at svaret ikke er kommet med .. (pissemøg).. Du skulle have modtaget
> noget fra mig nu. Beklager det sene svar.

He, he, heh.... Don't I just know the feeling......
Æhm, forresten, midt i foresyngninger og nyt job, så var der noget med
udkast til sponsor-breve (af mig, ahem, tsk tsk) ?
Nogen ideer til sponsorer?
Det er nemmere at skrive, når det er rettet til nogen, om så også en
gruppe
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar