The mean kitty song
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 09-09-07 15:35

http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo&feature=dir Den er bare sød og
sjov.

VH Pernille

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 09-09-07 19:07

> http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo&feature=dir Den er bare sød og
> sjov.
>
> VH Pernille

OOOoooojjjjj altså, dén er da for sjov, underholdende og ...måske giver den
svar på hvorfor nogle mennesker ikke kan li' kate: de er simpelthen bange
for dem *gggggg*

Tak Pernille for dagens bedste grin :)))

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Kate

Dato : 10-09-07 19:31

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote
in news:46e43640$0$21933$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> måske giver den
> svar på hvorfor nogle mennesker ikke kan li' kate: de er
> simpelthen bange for dem *gggggg*

Ej, så galt er det forhåbentligt ikke. Jeg er rimeligt fredelig

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Kate

Dato : 10-09-07 19:30

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> wrote in

> http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo&feature=dir Den er bare
> sød og sjov.

Der er den bestemt. Hold op, hvor er den bare godt "skudt" og så er det
jo en kat lige efter mit hjerte, tabby

Fra : Siri

Dato : 12-09-07 10:40

> Kate skrev:

> Der er den bestemt. Hold op, hvor er den bare godt
>
> --
> Kate
>
> Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
> http://oliwer.dk/
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
> gerne ældre.

Det bedste af det hele er, at fyren ser sød og venlig ud, og at han helt
klart elsker den killing - det kniber for ham at lade være med at se
forelsket på den, og det lyser langt væk, at den bliver behandlet godt,
at det hele er på skrømt, så den trygt hopper op på skødet af ham og
bliver aet, når kameraet er slukket. Some mean kitty *GG*
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 12-09-07 15:08

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in

> [...]
> bliver behandlet godt, at det hele er på skrømt, så den trygt
> hopper op på skødet af ham og bliver aet, når kameraet er slukket.

Lige præcis. Jeg er heller ikke i tvivl Faktisk står det også noget
om at det er som svar på en anden sang som hedder "mean kitty" eller
noget i den stil, den så jeg dog ikke.