Min barfende hund
Fra : jopa

Dato : 11-09-07 22:28

Milo er opstartet med barf uden mit vidende.
Her til aften har han været utroligt hook't på at være ude hele tiden.
Opdagede så at han havde snuppet en hare som han havde ædt hoved og forben
af bvadr.
Resten kom i skraldesækken.
Han skal så sove i hundegård i nat hvis han skulle få tyndskid

Så nu får jeg sikkert ballade igen

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-09-07 07:28

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> af bvadr.
> Resten kom i skraldesækken.
> Han skal så sove i hundegård i nat hvis han skulle få tyndskid

Har han kunnet løbe sådan en fætter op?.
jeg havde en tæve tidligere, som faktisk fik løbet en hare op på en
nabomark, men hun blev så forskrækket da hun fik stoppet den at hun satte i
løb den anden vej.. det skulle hun ikke nyde noget af.
Der lå en død hare her udenfor vores privatvej i går morges, som min mand
også mente at hundene fint kunne få at hygge sig med, dobbeltmoralsk måske,
men det synes jeg ikke var nogen så sjov ide, så den blev gravet ned. den
bar præg af at være såret, trafikken eller andet.

Min tidligere boxerhan og min nuværende cairn, da han var stor hvalp, de fik
fat i en fasankok i vores baghave, jeg så det ikke, men hørte et farligt
spektakel derude fra, og da jeg kom der ud for at se hvad der var gang i,
havde de myrdet den, og var igang i hver sin ende med at splitte fuglen ad i
atomer..føj for et svineri! ydrk!.

Milo har sikker haft sig et festmåltid, og ærligt talt, så kunne du da godt
lade ham få resten når nu han var så godt i gang! (o;

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 12-09-07 08:49

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> Har han kunnet løbe sådan en fætter op?.

Aner det ikke.
Nu er det sådan med harer at hvis de bliver syge kommer de tit tæt på
beboelse (så vidt jeg ved)

> Milo har sikker haft sig et festmåltid, og ærligt talt, så kunne du
> da godt lade ham få resten når nu han var så godt i gang! (o;

Min første tanke var orm og sygdom så den røg ud
Desuden var det en stor moppedreng der garanteret havde mættet ham

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-09-07 19:23

Torben og Marie-louise Ager wrote:

> Har han kunnet løbe sådan en fætter op?.

Umiddelbart vil jeg tro at det kan lade sig gøre, fx beagler er opdrættet
til drivende jagt på harer og kaniner

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-09-07 20:34

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Umiddelbart vil jeg tro at det kan lade sig gøre, fx beagler er opdrættet
> til drivende jagt på harer og kaniner

Jo, drivende, men de skal jo ikke fange dem, men drive dem hen hvor jægeren
kan komme til at skyde dem.
Det er vel egentlig kun nogle myndearter der egentlig har speed nok til at
kunne løbe sådan en op, ikke at jeg er skråsikker, men det er mit
umiddelbare bud.
hende tæven jeg skrev om, det var også mere held tror jeg, for hun fik
afskåret haren i et sving, jeg tror ikke at hun kunne løbe den op i en lige
strækning.
så med mindre haren er syg, såret eller trængt op i en krog, tror jeg ikke
at det er en nem sag at fange.
Mvh. Marie

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-09-07 21:06

Torben og Marie-louise Ager wrote:

> Jo, drivende, men de skal jo ikke fange dem, men drive dem hen hvor
> jægeren kan komme til at skyde dem.

Jagtformen er forbudt i Danmark men har været (eller er?) alm i England

Beagling:

"Det er den jagtform, som beaglen oprindelig er opdrættet til, og som stadig
dyrkes i stor stil i England og mange andre steder i verden, hvor briterne
har sat deres spor. Et pack bestående af 5-20 couples, dvs. 10-40 beagler,
søger og finder færten efter en hare, hvorefter de syngende følger færten
og - hvis de er heldige - fanger og dræber haren.
Til at styre selve jagten er en huntsman, som har mindst to whippers-in til
at passe fløjene i jagtområdet og evt. en fieldmaster, som egentlig har
ansvaret for jagtdeltagerne, men som også hjælper sin huntsman med at styre
hundene."
http://www.piaahlen.dk/Beagle_jagt/beagler_til_jagt.htm

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-09-07 22:13

Peter Lykkegaard wrote:

> [...]
> fieldmaster, som egentlig har ansvaret for jagtdeltagerne, men
> som også hjælper sin huntsman med at styre hundene."

Jeg mener lige så bestemt, at jeg sidste år var det vist, læste at
jagt med hunde også var blevet forbudt i England.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-09-07 23:13

Tove Krieger wrote:

> Jeg mener lige så bestemt, at jeg sidste år var det vist, læste at
> jagt med hunde også var blevet forbudt i England.

Jeg ved at rævejagt blev forbudt i 2004
Jeg ved ikke om der siden er lavet et generelt forbud mod jagt af den type

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-07 09:35

Peter Lykkegaard wrote:

> Jeg ved at rævejagt blev forbudt i 2004
> Jeg ved ikke om der siden er lavet et generelt forbud mod jagt af
> den type
> - Peter

Parforcejagt d.v.s. jagt med et kobbel hunde blev forbudt i England
18. februar (år ?). En modbydelig form for jagt, hvor hundene
udmatter ræven og til sidst får lov til at sønderrive den når den
giver op. Som der står i medfølgende link, er der en del der ikke
har i sinde at følge loven, for hvad skal de ellers snakke om på
pub'en bagefter. Det står nederst i afsnittet "Flovmænd" næsten
nederst på siden.

http://www.jagtmodstand.dk/breve.htm

Føj for pokker for en moral hos den snobbede engelske overklasse.
:-@

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-09-07 18:44

Tove Krieger wrote:

> [...]
> 18. februar (år ?). En modbydelig form for jagt, hvor hundene
> udmatter ræven og til sidst får lov til at sønderrive den når den

Hmm det er ikke lige den beskrivelse jeg kan finde på parforcejagt
Men lad nu det ligge

Underhuset vedtog en lov mod rævejagt september 2004
http://www.dyrevelfaerd.dk/forbudraev.shtml

> Føj for pokker for en moral hos den snobbede engelske overklasse.

Der var et stort drama det år pga forbudet
Man rider stadig jagter her på de hjemlige kanter hvor det er et par ryttere
fra den arrangerende rideklub der er "byttet"
Mon ikke også man kan finde ud af det i England? - man må håbe det

Jeg har søgt lidt videre mht beagling og har fundet frem til at hundene
følger et forholdsvis kort spor (5-800 m) der leder frem til "byttet"
(foder) - jægerne følger med til fods
Man har flere jagter fordelt over en hel dag

Jeg kunne ellers godt tænke mig at vide om der er et generelt forbud eller
ej
Ikke fordi jeg kunne tænke at deltage i en jagt på levende vildt - nej tak
Men jeg undrer mig over at man ikke lavede et generelt forbud i 2004 mod
jagt på levende vildt hvor det er hundene der nedlægger byttet

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-07 20:46

Peter Lykkegaard wrote:

> [...]
> - nej tak Men jeg undrer mig over at man ikke lavede et generelt
> forbud i 2004 mod jagt på levende vildt hvor det er hundene der

Hvis det stadig er England vi taler om, så blev der jo netop (hvis
du læser sidste afsnit i dit link) vedtaget et forbud mod rævejagt
med hunde (og rødklædte ryttere), og det *er* det man kalder
parforcejagt hvor hundene sønderriver ræven. Jeg tror dog at det
"kun" drejer sig om rævejagt, hvor de bruger hundene på den
bestialske måde.

Der står jo også, at man håbede at det vil blive et varigt forbud,
selvom de konservative ville have forbudet omstødt hvis de kom til
magten. Jeg fatter simpelthen ikke, at såkaldt normale mennesker kan
bære sig sådan ad, men den britiske adel tror nok at de er hævet
over loven. Det er jo heller ikke et hak bedre her hjemme hvor en
vis kongelig højhed morer sig med at skyde tamme fasaner - FØJ
siger jeg bare.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-09-07 05:13

Det er jo heller ikke et hak bedre her hjemme hvor en
> vis kongelig højhed morer sig med at skyde tamme fasaner - FØJ siger jeg
> bare.

Tsktsk..den "sport" har jeg heller aldrig helt forstået pointen i, andet en
at man har en lystmorder gemt i sig.. /-:
det er da for fjoget og dumt.
Min svigerfamilie har arbejdet på et gods, hvor de bla. opdrættede disse
fasaner, de var så nemme at indfange når en af dem smuttede ud (fasanerne
altså!), selv sv.familiens gamle laskefede labrador kunne fange dem..
tsktsk..sport?..

Mvh. Marie.

Fra : Winther

Dato : 14-09-07 07:18

Det er jo heller ikke et hak bedre her hjemme hvor en
> vis kongelig højhed morer sig med at skyde tamme fasaner - FØJ siger jeg
> bare.

Det er lige som at skyde høns, hvor dybt kan man synke... men Henrik og Kjær
vil nok være sikker på at ramme...

Bryder mig heller ikke om klapjagt, husker godt da skoleeleverne blev
udkommanderet som klappere for proprietærerne... mon den går i dag?

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-09-07 10:13

Winther wrote:
> [...]
>
> Bryder mig heller ikke om klapjagt, husker godt da skoleeleverne
> blev udkommanderet som klappere for proprietærerne... mon den går

Jamen Winther, hvis det så bare var for at holde vildtbestanden nede
og tynde ud i de syge dyr, men hvad der skamskydes hvert år i
Danmark af stakkels dyr, det er simpelthen utilgiveligt. Hold da
helt op, hvor jeg kan komme op og ringe over sådan en adfærd. :-@

Hvad angår skoleeleverne af idag, så forefindes det næppe. De har så
meget andet at lave.

Fra : Winther

Dato : 12-09-07 07:32

> [...]
> af bvadr.
> Resten kom i skraldesækken.
> Han skal så sove i hundegård i nat hvis han skulle få tyndskid

Ja, du burde vide at enten barfer du eller også gør ikke, så ud at fange
nogle flere harer til det stakkels dyr...

Fra : Leyna

Dato : 12-09-07 08:05

On Tue, 11 Sep 2007 23:27:52 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

> [...]
>Her til aften har han været utroligt hook't på at være ude hele tiden.
>Opdagede så at han havde snuppet en hare som han havde ædt hoved og forben

Resten? Jamen er du sikker på at Milo var færdig?
Du kunne i det mindste have ladet ham æde sig mæt!

>Han skal så sove i hundegård i nat hvis han skulle få tyndskid

Ihhh, hvor er du altså sart!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-09-07 08:26

> Resten? Jamen er du sikker på at Milo var færdig?
> Du kunne i det mindste have ladet ham æde sig mæt!

> Ihhh, hvor er du altså sart!

Ja sart og meget ond!
jeg er sikker på, at Milo hævner sig ved at holde på tyndskiden til han får
lov til at komme ind i stuen.. ((o;

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 12-09-07 08:51

> Ihhh, hvor er du altså sart!

Har prøvet at vågne op til en sådan gang klatkage, heldigvis på fliserne i
køkkenet.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 12-09-07 08:27

On 11 Sep., 23:27, "jopa" <ad...@jp-web.invalid> wrote:
> Milo er opstartet med barf uden mit vidende.

Dygtig hund

> Her til aften har han været utroligt hook't på at være ude hele tiden.

Frisk luft er godt

> Opdagede så at han havde snuppet en hare som han havde ædt hoved og forben
> af bvadr.
> Resten kom i skraldesækken.

Ej hvor kan du nænne at tage hans "fangst" fra ham ;-((
Tænk hvis nogen tog din gode bøf fra dig *LOL*

> Han skal så sove i hundegård i nat hvis han skulle få tyndskid
Fik han så tyndskid? nej vel og så skulle han være i hundegården til
inden nyttet;-(((

> Så nu får jeg sikkert ballade igen
Balladen har du selv lavet, ved at tage maden fra din vuffer ))))

Fra : Kim Christensen

Dato : 12-09-07 20:09

On 12 Sep., 08:31, "Winther" <nob...@home.dk> wrote:

> Ja, du burde vide at enten barfer du eller også gør ikke, så ud at fange
> nogle flere harer til det stakkels dyr...

Send et postkort til John. Så skal postbudet forbi og så.....

"Hallo, jeg har hørt at i mangler et postbud til tur 43?"
"Desværre, stillingen er besat til anden side, men prøv igen i
morgen".

Hilsen Kim

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-09-07 20:36

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

"Hallo, jeg har hørt at i mangler et postbud til tur 43?"
"Desværre, stillingen er besat til anden side, men prøv igen i
morgen".

Rofl.... ((o;

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 13-09-07 09:18

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Send et postkort til John. Så skal postbudet forbi og så.....

Efter at han har skambidt 9 postbude kommer han ikke ud før de har været
her, så ingen fare for postbudene mere

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Hm

Dato : 13-09-07 13:45

> Efter at han har skambidt 9 postbude >

Hej jopa
det må da være dit humoriske gen der skriver dette
vil mene at en var rigeligt, til at han ikke kom ud før efter posttid.
hvad siger din hundeansvarsforsikring til dette??

Hilsen
Hanne/ hvis nuværende hund heldigvis elsker både skraldemænd og postbude

Fra : jopa

Dato : 13-09-07 14:14

"Hm" <misasli@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej jopa
> det må da være dit humoriske gen der skriver dette

Det er provoen i mig der skriver dette.
Selvfølgelig har han ikke bidt nogen som helst.
Hvis det var tilfældet fik vi nok ikke post.
Det var blot et svar på Kim's joke.
Milo er såmænd rimelig fredelig og bider ingen uden jeg beder ham om det

Hvad der sker med uindbudne gæster når vi ikke er hjemme kan jeg ikke
garantere for.
Jeg har ham jo primært som vagthund og potensforlænger, og ikke som
pussenussekælehund

Jeg lukker ham faktisk ikke ud før posten har været her.
Selvom han er i hundegård er der jo ingen grund til at skrække de stakkels
postebude med en storgøende schæfer
Pudsigt nok er han ligeglad med skraldemændene ?

> hvad siger din hundeansvarsforsikring til dette??
Jeg har ingen
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-07 14:27

jopa wrote:

> Jeg har ingen

Tør du nok det John ? Den forsikring er jo lovpligtig

Fra : jopa

Dato : 13-09-07 14:36

> Tør du nok det John ? Den forsikring er jo lovpligtig

Lille skat jeg ville jo blot have gang i debatten derfor skrev jeg det.
Jeg er landbrugsforsikret derfor skal man ikke have særskilt
hundeforsikring.

Landbrugsforsikringen har indbygget forsikring for alle dyr på ejendommen

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-07 15:11

jopa wrote:

> [...]
> særskilt hundeforsikring.
>
> Landbrugsforsikringen har indbygget forsikring for alle dyr på

Javel kære hr. "landmand" LOL Så blev jeg da det klogere. Man får
jo ikke så meget at vide hvis man ikke spø'r.

Fra : jopa

Dato : 13-09-07 15:16

> Javel kære hr. "landmand" LOL Så blev jeg da det klogere. Man får
> jo ikke så meget at vide hvis man ikke spø'r.

Jeg er nu ikke landmand, men bor på en landejendom og har lidt maskiner,
derfor kræves der landbrugsforsikring

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-07 15:26

jopa wrote:

> Jeg er nu ikke landmand, men bor på en landejendom og har lidt
> maskiner, derfor kræves der landbrugsforsikring

Ja, det vidste jeg nu godt. Jeg undrede mig bare, fordi du som
en myndighedsperson, ikke havde Milo ansvarsforsikret, men alt er jo
i den skønneste orden ser det ud til.

Fra : jopa

Dato : 13-09-07 15:33

> Ja, det vidste jeg nu godt. Jeg undrede mig bare, fordi du som
> en myndighedsperson, ikke havde Milo ansvarsforsikret, men alt er jo
> i den skønneste orden ser det ud til.

Ja da.
<OT>Er lige blevet knæopereret og det er skægt at se hvordan Milo tager
hensyn til mig.
Er yderst forsigtig og går bag efter mig og intet med at rende i vejen som
han tit ellers gør.
Kunne være man skulle gå med krykker altid

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 14-09-07 07:43

On Thu, 13 Sep 2007 15:36:24 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

> [...]
>hundeforsikring.
>
>Landbrugsforsikringen har indbygget forsikring for alle dyr på ejendommen

Milo er sikkert i virkeligheden en gris, og dermed landbrugsdyr!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 14-09-07 09:02

Leyna skriblede følgende:

> Milo er sikkert i virkeligheden en gris, og dermed landbrugsdyr!

Korrekt Leyna
Milo er eneste besætning på gården foruden mus.
Dem har jeg jo ingen katte til at snuppe
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 14-09-07 16:22

On Fri, 14 Sep 2007 10:02:22 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Leyna skriblede følgende:

>Korrekt Leyna
>Milo er eneste besætning på gården foruden mus.
>Dem har jeg jo ingen katte til at snuppe

Hmmm... Tror du jeg kan få støtte til Oy så? Han kommer vel mere ind
under "eksotiske dyrearter"?
Men jeg bor jo osse på et nedlagt landbrug og vi har sg* da
havetraktor! *LOL*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 14-09-07 09:25

Leyna skriblede følgende:

> Milo er sikkert i virkeligheden en gris, og dermed landbrugsdyr!

a propos landbrugsdyr, så se hvad han skal styre.
(billede fra havestuen)
http://jp-web.dk/milo.jpg

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-09-07 10:03

jopa wrote:
> Leyna skriblede følgende:

> a propos landbrugsdyr, så se hvad han skal styre.
> (billede fra havestuen)
> http://jp-web.dk/milo.jpg

Ja, det er virkelig dejligt med en sådan udsigt. Jeg har faktisk én
magen til med udsigt fra min havestue og baghave, godt nok minus
køer. "Vores" er en kornmark med store vindmøller i baggrunden.
Mini styrer også med hård pote her.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=tabby&picnumber=9303

Fra : jopa

Dato : 14-09-07 10:08

Tove Krieger skriblede følgende:

> [...]
> magen til med udsigt fra min havestue og baghave, godt nok minus
> køer. "Vores" er en kornmark med store vindmøller i baggrunden.

Ja lækkert med sådan en udsigt og langt til naboer.
Fint billede forøvrigt
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 14-09-07 16:27

On Fri, 14 Sep 2007 10:24:49 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Leyna skriblede følgende:

>a propos landbrugsdyr, så se hvad han skal styre.
>(billede fra havestuen)
>http://jp-web.dk/milo.jpg

Er det manipuleret, eller har I køerne så tæt på?

Oy er rædselsslagen for køer og var ved at stikke af fra mig da jeg
ville præsentere ham for de lokale her på vejen. *GG* Tøsehund!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 14-09-07 16:42

Leyna skriblede følgende:

> Er det manipuleret, eller har I køerne så tæt på?

Jeg skal pulere dig.
det er ganske autentisk og jeg kan da gerne tage et par billeder mere som
evidens.

Normalt går de ikke der men det er da hyggeligt.
Milo ville i begyndelsen gerne ind og lege med dem, men jeg har fortalt ham
at det mås man ikke.

> Oy er rædselsslagen for køer og var ved at stikke af fra mig da jeg
> ville præsentere ham for de lokale her på vejen. *GG* Tøsehund!

Herregud det er jo blot en kæmpe stor Dansk Svensk gårdhund
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 14-09-07 16:46

On Fri, 14 Sep 2007 17:41:51 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Leyna skriblede følgende:

>Jeg skal pulere dig.

Er det et løfte?

>det er ganske autentisk og jeg kan da gerne tage et par billeder mere som
>evidens.

Ikke nødvendigt. Er bare glad for at jeg ikke har køer så tæt på, for
så ville Oy sg* da dø af skræk. *GG*

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-09-07 17:14

> [...]
>
> Normalt går de ikke der men det er da hyggeligt.
> Milo ville i begyndelsen gerne ind og lege med dem, men jeg har fortalt

hehe..min gamle boxerhan var gode venner med en bestemt malkeko, der gik i
en flok overfor hvor vi bor, det var sjovt, for hver gang vi gik forbi
marken, kom samme ko spurtende for at stikke mulen under hegnet, det samme
gjorde simba, og så stod de der og prustede i hinandens næsebor..underlig
adfærd...

Jeg synes også at det er rigtigt hyggeligt med sådan en flok køer, i deres
rette element -på marken.

Mvh. Marie

Fra : Kim Christensen

Dato : 15-09-07 19:19

On 15 Sep., 14:10, "jopa" <ad...@jp-web.invalid> wrote:

> Lyder det for blæret hvis jeg fortæller at jeg har havemand ?

Hvis det er en af dem fra Hokus Krokus på DR, så synes jeg det er synd
for Milo. De lægger bare hele haven til med brosten, så er det klart
at Milo aldrig får lært at lette ben.

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 15-09-07 19:27

Kim Christensen skriblede følgende:

> Hvis det er en af dem fra Hokus Krokus på DR, så synes jeg det er synd
> for Milo. De lægger bare hele haven til med brosten, så er det klart
> at Milo aldrig får lært at lette ben.

Tror ikke det er meningen at han skal lette ben.
Som du selv siger er han jo noget for sig selv

ps han har en enkelt gang lettet ben op af en dame der var skrækslagen for
ham.
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 13-09-07 19:20

On 13 Sep., 15:26, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:

> Tør du nok det John ? Den forsikring er jo lovpligtig

Ser du, man kan kun tegne en hundeforsikring for en hund. Andre dyr
kan ikke komme ind under denne forsikring, Så kan man også tegne en
forsikring til heste, men ved mere eksotiske dyrearter som f.eks.
kamel/hyæne hybrider må man have en landbrugsforsikring. Så er det
smart nok at den også dækker maskiner, her må Johns racercykel kunne
gå med;)

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 13-09-07 19:31

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Så er det
> smart nok at den også dækker maskiner, her må Johns racercykel kunne
> gå med;)

Og det er mit kæreste eje, og hvis der skulle være nogen lanfingrede der
forelskede sig i den, så er det at Milo kommer på banen.
Der vil så garanteret ikke blive skelnet til om den formastelige er
forsikret eller ej.
Dybe kødsår er prisen for noget sådant.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-07 20:50

jopa wrote:

> Og det er mit kæreste eje, og hvis der skulle være nogen
> lanfingrede der forelskede sig i den, så er det at Milo kommer
> på banen.

Jada, det er godt at fars hund kan passe på fars cykel.

> Der vil så garanteret ikke blive skelnet til om den formastelige
> er forsikret eller ej.
> Dybe kødsår er prisen for noget sådant.

Jamen det manglede da osse' bare andet

Fra : pwh

Dato : 13-09-07 19:35

Kim Christensen, skrev:
> kamel/hyæne hybrider må man have en landbrugsforsikring.

Pas nu på Kim.
John synes ikke mere at det er sjovt at vi kalder
Milo for en kamel/hyæne. Det bør vi vel respekterer.

/Jens (med en Labrat og en Schæferkopi som skal luftes NU)

Fra : jopa

Dato : 13-09-07 19:47

..

> Pas nu på Kim.
> John synes ikke mere at det er sjovt at vi kalder
> Milo for en kamel/hyæne. Det bør vi vel respekterer.

Jo det er fint nok når det er i min egen tråd.
Det var nærmere når jeg svarede en anden og så hele tiden blev mobbet uanset
om jeg skrev seriøst eller ej.

Selvfølgelig skal der også være plads til drillerier, men fornyelse er et
must
Hvis Kim rør min cykel er han selv ude om det.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-09-07 20:50

jopa, skrev:
> [...]
>>
> Jo det er fint nok når det er i min egen tråd.
> Det var nærmere når jeg svarede en anden og så hele tiden blev mobbet

Fint nok John.
Kan du ikke sende mig et udskrift af de regler,
jeg vel jo nødigt træde nogen over tæerne eller
have skyld for at forfølge dem, ikke John

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-09-07 21:08

pwh skriblede følgende:

> Fint nok John.
> Kan du ikke sende mig et udskrift af de regler,
> jeg vel jo nødigt træde nogen over tæerne eller
> have skyld for at forfølge dem, ikke John

Det er hemmelige regler som kan akcepteres eller ej, usenet er jo lidt som
RL.
Jeg går blot hen og stiller mig i hjørnet i køkkenet og bliver sur.

Jeg mener da heller aldrig at have generet dine pusser udover at rose deres
glans specielt din Golden retriver

Kan ane du måske vil diskutere
Jeg plejer at trække mig lidt tilbage i et par måneder hvis jeg finder
debatten ulidelig.

Men hvis det er et absolut "must" for dig eller Kim at kalde Milo for en
hyænekamel så værsegod.
Indrømmet : han er stor, meget stor men han pisser stadig som en pige.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-09-07 21:41

jopa, skrev:
> pwh skriblede følgende:

> Det er hemmelige regler som kan akcepteres eller ej, usenet er jo
> lidt som RL.
> Jeg går blot hen og stiller mig i hjørnet i køkkenet og bliver sur.

Det har jeg erfaret.

> Jeg mener da heller aldrig at have generet dine pusser udover at rose
> deres glans specielt din Golden retriver

Du er ellers velkommen, jeg gør det da ofte selv

> Kan ane du måske vil diskutere

Ikke specielt, men du havde da anklaget mig
for at forfølge dig, og det pissede mige af.

> Jeg plejer at trække mig lidt tilbage i et par måneder hvis jeg finder
> debatten ulidelig.

Tja, bedre at få det ud af verdenen.

> Men hvis det er et absolut "must" for dig eller Kim at kalde Milo for
> en hyænekamel så værsegod.

Lige med det er jeg ret ligegyldig, følte bare der en overgang
var en humoristisk tone herinde mht din hund
..
Blev det for meget er det da ok, mener da også jeg respekterede det.
Men igen John, hvor alvorligt skal vi da tage det.
Det er jo venlig chikanering mod din hund.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-09-07 22:47

pwh skriblede følgende:
> Men igen John, hvor alvorligt skal vi da tage det.
> Det er jo venlig chikanering mod din hund.

Det jeg ikke er vild med er hvis jeg svarer en person på hvordan jeg ville
gøre i en given sittuation, og så at der straks kommer underlige svar på at
det kan man da ikke med en hyænekamel.
eller lignende.
Dette er en tænkt sittuation.
Ham jeg svarer er måske ikke så indforstået.

Nå det har jeg vist forklaret før

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 04:31

jopa, skrev:
> [...]
> eller lignende.
> Dette er en tænkt sittuation.
> Ham jeg svarer er måske ikke så indforstået.

En tænkt situation ???
Du har da gjort tydeligt opmærksom på at drillerier
mht Milo ikke var sjovt for dig mere, skal jeg virklig
grave det frem igen, eller kan du huske hvad du selv skriver.
Det er da også ok, og skal da respekteres, det jeg ikke kan
respekterer er når du ændrer holdning fra tråd til tråd.

> Nå det har jeg vist forklaret før

Så har du åbenbart gjort et dårligt stykke arbejde
med at forklarer dine egne regler.

Det skal da ikke værer nogen hemmelighed at du er en af
de personer som jeg havde i tankerne i Hannes tråd.
Synes der er for meget provokation i dine tråde og en
tendes til at stikke kniven i ryggen på folk (mig) når
muligheden viser sig, tangerer trolleri i mine øjne.
At du så også stikker hovedet i busken når bølgerne
går lidt højt eller du bliver bedt om en forklaring på
dine påstande fremmer ikke respekten i mine øjne.

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 08:08

"pwh" skrev

> [...]
> går lidt højt eller du bliver bedt om en forklaring på
> dine påstande fremmer ikke respekten i mine øjne.

Så er vi i gang igen...
Personligt kan jeg sagtens undvære dine små hverdagshistorier, som andre
savner, hvis jeg så også slipper for de personlige diskussioner, du er
mester i at starte.
Det ser ud som om, at du er så irriteret over at der ikke kom meget ud af at
smide stikpiller i de forrige tråde, og det ægrer dig så meget, at du nu må
starte et mere målrettet angreb.
Du skriver selv, at du skam har fulgt med i gruppen, selv om du ikke selv
har skrevet. Har du så ikke lagt mærke til, at tonen har været anderledes
behagelig og saglig? Det har jeg, og jeg har nydt det.

- Winnie

Fra : jopa

Dato : 14-09-07 08:46

Winnie skriblede følgende:
> [...]
> selv har skrevet. Har du så ikke lagt mærke til, at tonen har været
> anderledes behagelig og saglig? Det har jeg, og jeg har nydt det.

Ja jeg fatter det heller ikke.
Så meget skriver jeg da heller ikke herinde.
Mystiskt tidspunkt at starte et angreb på mig efter flere måneders rimeligt
ro.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 15:51

jopa, skrev:

> Mystiskt tidspunkt at starte et angreb på mig efter flere måneders
> rimeligt ro.

Ikke spor mystisk, det passede glimrende sammen med hvad
jeg i Hannes tråd prøvede at forklarer, derfor benyttede jeg chanchen.

/Jens

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 14-09-07 10:23

"Winnie" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har skrevet. Har du så ikke lagt mærke til, at tonen har været anderledes
> behagelig og saglig? Det har jeg, og jeg har nydt det.

Hej Winnie

Jeg er helt enig i ovenstående.

venlig hilsen, Anelise

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 15:49

Winnie, skrev:

> Så er vi i gang igen...

Du kunne da åbenbart ikke holde din mund længere.
Havde været mere relevant at du havde ytret dig i Hannes tråd.
Dette var en diskussion mellem john og jeg, hvorfor skulle du
partout blande dig i det, igen.

> Personligt kan jeg sagtens undvære dine små hverdagshistorier, som
> andre savner, hvis jeg så også slipper for de personlige
> diskussioner, du er mester i at starte.

Og du er self helt uden skyld i at det ind imellem kører af sporet.

> Det ser ud som om, at du er så irriteret over at der ikke kom meget
> ud af at smide stikpiller i de forrige tråde, og det ægrer dig så
> meget, at du nu må starte et mere målrettet angreb.

Hanne kom med en opforordring til mig om at skrive,
og jeg prøvede så at forklarer hvorfor, det kan vel ikke kaldes en stikpille.
Men det var da en klar provokation til John mit sidste indlæg,
men da han selv er lidt af en provokatør til tider overlever han nok.
Men du og andre lod ikke chanchen gå fra jer til et modangreb.

> Du skriver selv, at du skam har fulgt med i gruppen, selv om du ikke
> selv har skrevet. Har du så ikke lagt mærke til, at tonen har været
> anderledes behagelig og saglig? Det har jeg, og jeg har nydt det.

Der har ikke været alverden at læse overhovedet synes jeg.

Men jeg kan da glæde dig med at du og andre igen har taget
lysten fra mig til at skrive lidt historier.

/Jens (som dog nok skal fører denne diskussion til ende hvis det er)

Fra : jopa

Dato : 14-09-07 16:00

pwh skriblede følgende:
> Dette var en diskussion mellem john og jeg, hvorfor skulle du
> partout blande dig i det, igen.

Det var vel nærmere en diskution mellem dig alene i hvertfald startet af dig

Jeg har ikke behov for at diskutere.

Og hvis du er sur på mig for noget jeg har sagt måneder siden, så fint nok
for mig jeg skal jo ikke gå til dans med dig

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 17:03

jopa, skrev:
> pwh skriblede følgende:
>
> Det var vel nærmere en diskution mellem dig alene i hvertfald startet
> af dig
> Jeg har ikke behov for at diskutere.

Gå lige lidt tilbage i tråden. jeg henvendte mig til Kim
med en seriøs kommentar om at du havde givet udtryk for
at du havde grinet færdig af Hyænekamel.
Det var vist dig selv der fortsatte den derfra,
men lad det nu ligge, jeg er stadig ikke blevet klogere på
hvornår jeg må drille Milo, så det er jeg holdt op med

> Og hvis du er sur på mig for noget jeg har sagt måneder siden, så
> fint nok for mig jeg skal jo ikke gå til dans med dig

Ikke sur men skuffet, måneder ligger det vist heller ikke tilbage.
Da det ikke blev afklaret på det tidspunkt har jeg det da stadig i baghovedet
når jeg samtidigt synes at der har været for meget negativitet ellers.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 14-09-07 17:25

pwh skriblede følgende:

> [...]
> Da det ikke blev afklaret på det tidspunkt har jeg det da stadig i
> baghovedet når jeg samtidigt synes at der har været for meget

Det harmonerer ikke med hvad du plejer at sige:
<Tja, bedre at få det ud af verdenen.>

Jeg errindrer da ikke specifikt hvem der skælder mig ud.
Seriøst jeg husker det ikke.
De samme er måske enige med mig en anden gang.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 17:31

jopa, skrev:
> pwh skriblede følgende:

> Det harmonerer ikke med hvad du plejer at sige:
> <Tja, bedre at få det ud af verdenen.>

Du misforstår mig.
Med at få det ud af verdenen mener jeg at få det snakket igennem
med det samme, så kan man bedre lægge det bagved sig

> Jeg errindrer da ikke specifikt hvem der skælder mig ud.
> Seriøst jeg husker det ikke.
> De samme er måske enige med mig en anden gang.

Beklager, men min hukommelse er desværrer ret god.
Det kan self værer både godt og skidt.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 14-09-07 18:25

pwh skriblede følgende:
> Beklager, men min hukommelse er desværrer ret god.

Øhm du har da tilsyneladende glemt hvad denne tråd oprindeligt drejede sig
om
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 18:45

jopa, skrev:
> pwh skriblede følgende:
>
> Øhm du har da tilsyneladende glemt hvad denne tråd oprindeligt
> drejede sig om

Jeg troede godt man måtte værer OT i dine tråde

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 16:44

"pwh" skrev

> Du kunne da åbenbart ikke holde din mund længere.
> Havde været mere relevant at du havde ytret dig i Hannes tråd.
> Dette var en diskussion mellem john og jeg, hvorfor skulle du
> partout blande dig i det, igen.

Emnet interesserede mig ikke - jeg gad ærligt talt ikke deltage i dit
selvmedlidenhedstrip
Og da jeg heller ikke havde et rygklap til overs, og ej heller savnede dine
små historier fra hverdagen, valgte jeg at lade tråden køre som du og andre
havde lyst til. Det syntes jeg da egentlig er meget god stil
Jeg reagerer på din adfærd i denne tråd, derfor reaktionen i denne tråd. Det
er også meget god stil

> Og du er self helt uden skyld i at det ind imellem kører af sporet.

Jamen, hvis du siger det.

> [...]
> men da han selv er lidt af en provokatør til tider overlever han nok.
> Men du og andre lod ikke chanchen gå fra jer til et modangreb.

Prøv nu lige at få tingene ned hvor de hører til.
Som du udemærket er klar over, læser rigtig mange med i denne gruppe. Kan du
ikke bære, at der reageres på det du skriver, så lad enten værre med at
skrive, eller overvej nøjere hvad du skriver.
Du har været længe nok i gruppen til at vide det - og du holder dig jo
heller ikke selv tilbage!?

Føler du dig mon forfulgt igen?

> Der har ikke været alverden at læse overhovedet synes jeg.
>
> Men jeg kan da glæde dig med at du og andre igen har taget
> lysten fra mig til at skrive lidt historier.

Jeg har nu ikke den store skyldfølelse Jeg har mere en fornemmelse af,
at du ikke er helt realistisk omkring dine forventninger til en NG!?

> /Jens (som dog nok skal fører denne diskussion til ende hvis det er)

Hvis det er? Det kan kun du selv afgøre
Det kan endda være der er en ledig plads i busken?

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 17:20

Winnie, skrev:
> "pwh" skrev

> Emnet interesserede mig ikke - jeg gad ærligt talt ikke deltage i dit
> selvmedlidenhedstrip

Det viser bare at du som sædvanligt ikke har fattet et klap
af hvad jeg skriver når du kalder det selvmedlidenhedstrip.

> [...]
> meget god stil Jeg reagerer på din adfærd i denne tråd, derfor reaktionen i denne

Hvad jeg mener om din stil, specielt overfor mig, skal jeg skåne
gruppen for at skrive noget om. Svine til er du meget bedre til end mig.
Jeg kan kun tolke din indblanding som et ønske om at skændes med mig,
det ved du aldrig lykkes dig, jeg skændes aldrig, men diskuterer gerne.

> Prøv nu lige at få tingene ned hvor de hører til.

Og den kommer så lige fra dig *ROFL*

> [...]
> værre med at skrive, eller overvej nøjere hvad du skriver.
> Du har været længe nok i gruppen til at vide det - og du holder dig jo

Det har jeg allerede uddybet i Hannes tråd, har du ikke læst det der
kan du benytte lejligheden nu.
Gider ikke gentage mig selv i en uendelighed overfor dig gang på gang,
enten kan du ikke forstå, ellers vil du bare ikke.
Du ved jo som regel bedre end jeg hvad jeg mener.

> Jeg har nu ikke den store skyldfølelse Jeg har mere en
> fornemmelse af, at du ikke er helt realistisk omkring dine
> forventninger til en NG!?

Se der har du nok helt ret.
Jeg har en naiv forventning om ikke at blive tillagt holdninger
jeg ikke har, eller har givet udtryk for.
Det er måske en urealistisk forventning fra min side.

> Hvis det er? Det kan kun du selv afgøre

Ikke engang jeg kan fører en diskussion uden en modpart,
så helt op til mig alene er det vel ikke

/Jens

Fra : Winther

Dato : 14-09-07 19:02

> [...]
>
> Ikke engang jeg kan fører en diskussion uden en modpart,
> så helt op til mig alene er det vel ikke

Det har da ellers været fredeligt her i lang tid, alle har endda holdt en
god tone, lige til nu, hvad mon årsagen er, - jo nu ved jeg det, Jens er
ikke længere i mit killfilter fordi han holdte med at skrive, og straks er
der fnidder igen...

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 19:37

Winther, skrev:

> [...]
> det, Jens er ikke længere i mit killfilter fordi han holdte med at
> skrive, og straks er der fnidder igen...

Og det er self min skyld helt ene og alene.

/Jens

Fra : Winther

Dato : 14-09-07 19:58

> Og det er self min skyld helt ene og alene.
>
> /Jens
Og alligevel er der plads på usenet til os alle, også til dig, og her
behøver vi ikke nødvendigvis være enige...

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 20:21

Winther, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Og alligevel er der plads på usenet til os alle, også til dig, og her
> behøver vi ikke nødvendigvis være enige...

Det vil jeg så alligevel tillade mig at værer enig med dig i

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 21:12

"pwh" skrev

> [...]
> går lidt højt eller du bliver bedt om en forklaring på
> dine påstande fremmer ikke respekten i mine øjne.

Hvad skete der med: Ryste det af sig og komme videre, som I jo er nogle der
er i stand til?

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 15-09-07 08:11

Winnie, skrev:
> "pwh" skrev

> Hvad skete der med: Ryste det af sig og komme videre, som I jo er
> nogle der er i stand til?

Læs lidt i tråden, det tror jeg faktisk at John og jeg
allerede har gjort, det er dig der er gået i selvsving igen.
Men du skal partout blive ved med at smide brænde på bålet.

Tror faktsik at du slet ikke kan undværer at have en at skændes med,
nu har jeg så fået den tvivsomme ære, self ikke helt uforskyldt da
jeg ikke er bange for at sige fra overfor dig.
Du har jo lidt det samme sind med det, altså dine meningers mod,
og det har jeg da respekt for.
Men hvor jeg for længe siden så i øjnene at der intet postetivt kommer
ud af at et par kamphaner som os to diskuterer for meget og tog
konsekvensen af det og lod dig værer i fred da du ikke ville tage
imod en fremstrækt hånd fra min side.
Så kører du stadig ud af det samme spor i forhold til mig,
hvem her i gruppen ud over dig selv har glæde af det.

Du kan ikke tvinge mig ud af gruppen, og du kan ikke tvinge
mig til at ændrer min stil. Men det du kan gører er at holde
dig fra mine indlæg når du på forhånd ved at det ender i mudder.
Så hvem af os to der lige pt bidrager mest til den dårlige stemning
vil jeg lade værer op til den enkelte at vurderer.
Det er for nemt/billigt/unuanceret bare at sige at det er mig hvergang,
jeg siger ikke jeg er helt uden skyld, men den er bestemt ikke min alene.

/Jens

Fra : Hm

Dato : 15-09-07 11:57

hej Jens
Husk, når en rigtig hanhund syntes at en hunhund "gapper" for meget af ham,
vender han ryggen til og går hen og tisser op af græsstrå.

Hanne/ som syntes I skal slutte fred

Fra : jopa

Dato : 15-09-07 12:07

Hm skriblede følgende:
> Husk, når en rigtig hanhund syntes at en hunhund "gapper" for meget
> af ham, vender han ryggen til og går hen og tisser op af græsstrå.

En rigtig hanhund tisser som en tæve.

> Hanne/ som syntes I skal slutte fred

aldrig

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 15-09-07 12:28

jopa, skrev:
> Hm skriblede følgende:
>>

> En rigtig hanhund tisser som en tæve.

*LOL*
Og en rigtig tæve letter ben

> aldrig

Sådan skal det lyde, vi giver ikke ved dørene

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 15-09-07 12:34

On Sat, 15 Sep 2007 13:06:42 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Hm skriblede følgende:
>
>En rigtig hanhund tisser som en tæve.

Det VIDSTE jeg bare måtte komme fra dig! *LOL*

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Hm

Dato : 15-09-07 12:43

> Hm skriblede følgende:
>
> En rigtig hanhund tisser som en tæve.

Ja, men en tæve rammer vel også et græsstrå engang imellem

Hanne

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-09-07 12:54

Hm wrote:
> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, men en tæve rammer vel også et græsstrå engang imellem
>
> Hanne

Det må da være lidt svært i din have med al den græsslåning du har
foretaget hele sommeren.

Der kan ikke være mange strå tilbage, de er simpelthen slidt op.
LOL

Fra : Hm

Dato : 15-09-07 13:09

> Hm wrote:
> Det må da være lidt svært i din have med al den græsslåning du har
> foretaget hele sommeren.
>
> Der kan ikke være mange strå tilbage, de er simpelthen slidt op. LOL

Hej Tove
Jeg syntes ikke min indsats kan ses

Hanne/ som faktisk tænkte på at det var tid til at s-- g---

Fra : jopa

Dato : 15-09-07 13:11

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-09-07 13:22

jopa wrote:
> Tove Krieger skriblede følgende:

> Lyder det for blæret hvis jeg fortæller at jeg har havemand ?

Næh absolut ikke - hvis han ikke også går med krykker, så er det da
en god idé.

Fra : jopa

Dato : 15-09-07 13:42

Tove Krieger skriblede følgende:

> Næh absolut ikke - hvis han ikke også går med krykker, så er det da
> en god idé.

Dem smider jeg om et par uger heldigvis.
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Hm

Dato : 15-09-07 13:23

"> Lyder det for blæret hvis jeg fortæller at jeg har havemand ?

Næ, men mere som ønsketænkning

Hanne/ som godt kunne tænke sig en havemand og en reng.kone

Fra : jopa

Dato : 15-09-07 13:41

Hm skriblede følgende:
> "> Lyder det for blæret hvis jeg fortæller at jeg har havemand ?
>>

> Næ, men mere som ønsketænkning

Har faktisk haft det i 4-5 år efterhånden og skulle hilse at sige at
havearbejde gider jeg ikke mere.
Men nyder at haven altid er trimmet
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Hm

Dato : 15-09-07 17:36

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
news:46ebd2d9$0$17842skulle hilse at sige at

> havearbejde gider jeg ikke mere.
> Men nyder at haven altid er trimmet

hvis dette er kretiriet for at få en havemand, så opfylder jeg kravet 100%

Hanne/ som bare venter på havemanden

Fra : jopa

Dato : 15-09-07 17:53

Hm skriblede følgende:
> hvis dette er kretiriet for at få en havemand, så opfylder jeg kravet
> 100%

Kræver selvf. at du er villig til at betale for din dovenskab
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-09-07 18:07

jopa wrote:
> Hm skriblede følgende:
>>
> Kræver selvf. at du er villig til at betale for din dovenskab

Jeg har da heldigvis en rigtig god havemand, nemlig min mand. Han
ville ikke undvære sit havearbejde, men som han siger:" De rige har
mange glæder". LOL

Fra : jopa

Dato : 15-09-07 19:05

Tove Krieger skriblede følgende:

> Jeg har da heldigvis en rigtig god havemand, nemlig min mand. Han
> ville ikke undvære sit havearbejde, men som han siger:" De rige har
> mange glæder". LOL

Ja da. Jeg tror da også min havemand er rig
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 15-09-07 12:26

Hm, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
>
> hej Jens
> Husk, når en rigtig hanhund syntes at en hunhund "gapper" for meget
> af ham, vender han ryggen til og går hen og tisser op af græsstrå.

Det vil jeg gører næste gang

> Hanne/ som syntes I skal slutte fred

Det tror jeg faktisk også at vi har gjort her til morgen

/Jens

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 14-09-07 23:12

On 15 Sep., 00:01, Leyna <le...@leyna.dk> wrote:

> Og?
>
> Når nu du har skåret det der gik forud væk, så er det jo lidt omsonst,
> men hvis en gruppe uden indlæg er saglig og behagelig, såeh...
> --
> Leynahttp://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

Der har været indlæg nok til jeg er enig i, at tonen har været
anderledes, behagelig, saglig og det har jeg (ligesom andre) nydt.

Omsonst er, at blive ved at køre i samme rille og ikke komme
videre

Mvh Fru Larsen

Fra : pwh

Dato : 15-09-07 07:54

BorderTerrierMor, skrev:

> Der har været indlæg nok til jeg er enig i, at tonen har været
> anderledes, behagelig, saglig og det har jeg (ligesom andre) nydt.

Jo, men når du svarer i forbindelse med Winnies udfald mod mig
kunne det da let tolkes som at du er enig i at jeg er årsagen
til den dårlige stemning og ubehalige tone.

Jeg er kommet her en del år efterhånden, og tro mig folk
kan såmænd glimrende skændes og svine hinanden til uden
min indblanding.
Vi har tidligere haft folk der var ekstremt gode til det,
dem hører vi heldigvis ikke mere til.

/Jens

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 15-09-07 09:45

On 15 Sep., 08:53, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Jo, men når du svarer i forbindelse med Winnies udfald mod mig
> kunne det da let tolkes som at du er enig i at jeg er årsagen
> til den dårlige stemning og ubehalige tone.

Jens, DU fortolker det sådan, JEG har på INTET tidspunkt nævnt DIG.

> [...]
> min indblanding.
> Vi har tidligere haft folk der var ekstremt gode til det,

Undskyld mig, men jeg er dælme ligeglad med hvor længe hvem er kommet
på usernet og hvem der bruger tid på skænderi osv.

Jeg var den overbevisning at dette var debat om HUNDE og her er vel
plads til alles meninger, eller hur?

Mvh Fru Larsen.

Fra : pwh

Dato : 15-09-07 10:20

BorderTerrierMor, skrev:

> Jens, DU fortolker det sådan, JEG har på INTET tidspunkt nævnt DIG.

Nu var det altså leyna der svarede dig,
men jeg tolkede det da på samme måde som hende.
På Usenet går man let galt af hinanden har du nok erfaret

> Undskyld mig, men jeg er dælme ligeglad med hvor længe hvem er kommet
> på usernet og hvem der bruger tid på skænderi osv.

Nogle af de personer jeg har i tankerne tror jeg du kan værer ganske
godt tilfreds med ikke er her mere, der kunne man tale om ubehagelig
og meget personlig tone. Dette der kører nu er vand ved siden af.

> Jeg var den overbevisning at dette var debat om HUNDE og her er vel
> plads til alles meninger, eller hur?

Kunne ikke værer mere enig.
Synes som sagt bare at jeg for tit oplever at folk ikke tåler
uenighed uden at tage det personligt, derfor disse OT debatter.

/Jens

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 14-09-07 20:21

Fra : Leyna

Dato : 14-09-07 23:02

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 14-09-07 08:51

On 14 Sep., 09:08, "Winnie" <win...@schildknecht.123dk> wrote:
> Har du så ikke lagt mærke til, at tonen har været anderledes
> behagelig og saglig? Det har jeg, og jeg har nydt det.

Med fare for at få en mere over næsen, tillader jeg mig at være enig
med Winnie )

Mvh Fru Larsen.

Fra : sn

Dato : 14-09-07 10:33

> Med fare for at få en mere over næsen, tillader jeg mig at være enig
> med Winnie )
>
> Mvh Fru Larsen.

Ditto her.

--
Med venlig hilsen - Susanne Nielsen

Cody's bedste side: http://picasaweb.google.com/Bikenomore
.... og hans egen side: www.hjoernebutikken.dk

Fra : Leyna

Dato : 14-09-07 16:16

On Fri, 14 Sep 2007 11:32:45 +0200, "sn" <sn67@ping.dk> wrote:

>Ditto her.

Og hvorfor har gruppen så været stendød?
Eller er det kun når I har noget grimt at sige om Jens at I kommer
frem?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 14-09-07 16:48

Leyna skriblede følgende:

> Og hvorfor har gruppen så været stendød?

Sommeren kære Leyna

> Eller er det kun når I har noget grimt at sige om Jens at I kommer
> frem?
Nu er det jo Usenet og ikke et chatrum dette her hvor vi skal være venner
for enhver pris.
Har du bemærket hvordan folk ind i mellem er efter mig ?
Jeg er da pisse ligeglad, og kommer ikke sammen med nogen herinde privat, så
hvad de siger om mig er bedøvende.
Noget andet er min hund

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 16:59

"jopa" skrev
> Leyna skriblede følgende:

> Sommeren kære Leyna

John, du har holdt os alle for nar! Du bor slet ikke i Dk - her har vi
nemlig slet ingen sommer haft

- Winnie

Fra : jopa

Dato : 14-09-07 17:21

Winnie skriblede følgende:

> John, du har holdt os alle for nar! Du bor slet ikke i Dk - her har vi
> nemlig slet ingen sommer haft

Jeg har haft 3 ugers konstant sommer da jeg var nede i Alperne, så jeg er
rimeligt tilfreds.
Men ellers har du ret.
Den Danske sommer har ikke været for god.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 14-09-07 19:54

On Fri, 14 Sep 2007 17:47:38 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Leyna skriblede følgende:

>Sommeren kære Leyna

Arh, den tor jeg nu ikke på...

>Har du bemærket hvordan folk ind i mellem er efter mig ?

Kun når du næsten be'r om det!

>Jeg er da pisse ligeglad, og kommer ikke sammen med nogen herinde privat, så
>hvad de siger om mig er bedøvende.
>Noget andet er min hund

Du godeste... har du fået hund?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 14-09-07 20:08

Og så vil jeg da lige vende tilbage til topic og tilslutte mig, for
Maggie er bestemt osse blevet glad for råt! *GG* Aldrig har jeg set
hverken hund eller kat, der æder fluer i de mængder som hun gør. Det
er helt vildt. Kan det være derfor hun er sådan lidt buttet i det?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 20:23

Leyna, skrev:
> [...]
> hverken hund eller kat, der æder fluer i de mængder som hun gør. Det
> er helt vildt. Kan det være derfor hun er sådan lidt buttet i det?

Bwadr

/Jens (som ikke kunne finde noget om fluekød i sin barfbibel)

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 16:54

"Leyna" skrev
"sn" wrote:

> Og hvorfor har gruppen så været stendød?

Jeg syntes da ikke gruppen har været død.

> Eller er det kun når I har noget grimt at sige om Jens at I kommer
> frem?

Grimt og grimt. Mere en ret tør iagttagelse.
Men vi er vel tilbage ved, at skriver man ikke hver dag, eller er indlemmet
i indercirklen, så skal man bare klappe i!?

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 17:26

Winnie, skrev:
> "Leyna" skrev

> Grimt og grimt. Mere en ret tør iagttagelse.
> Men vi er vel tilbage ved, at skriver man ikke hver dag, eller er
> indlemmet i indercirklen, så skal man bare klappe i!?

Der tager du nu helt fejl, Leyna og jeg har da også været
i totterne på hinanden.
Men modsat nogle andre kan vi altså ryste det af os og
komme videre.

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 17:40

"pwh" skrev

> Der tager du nu helt fejl, Leyna og jeg har da også været
> i totterne på hinanden.
> Men modsat nogle andre kan vi altså ryste det af os og
> komme videre.

*LOL* Tager du pis på mig?

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 17:55

Winnie, skrev:
> "pwh" skrev

> *LOL* Tager du pis på mig?
>
> - Winnie

Næ da, Leyna og jeg har da også diskuteret kraftigt til tider,
men vi er da glimrende venner idag.
Dig feks har jeg da helt opgivet at komme på god fod med,
kan du se forskellen.

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 18:03

"pwh" skrev

> Næ da, Leyna og jeg har da også diskuteret kraftigt til tider,
> men vi er da glimrende venner idag.
> Dig feks har jeg da helt opgivet at komme på god fod med,
> kan du se forskellen.

Nøj, hvor er du firkantet mand *LOL*
Jeg aner intet om dit og Leynas venskab.
Det var mere den der med dit rysteri og kommen videre, jeg fandt morsom!

- Winnie, der har det fint med at Jens har opgivet mig

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 18:13

Winnie, skrev:

> Det var mere den der med dit rysteri og kommen videre, jeg fandt
> morsom!

Glæder mig at jeg kan morer dig.
Men det viser igen at du ikke har forstået en meter af
hvad jeg skriver, eller er det viljen der mangler.

> - Winnie, der har det fint med at Jens har opgivet mig

Det har været dit og ikke mit valg.

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 19:03

"pwh"skrev

> Glæder mig at jeg kan morer dig.
> Men det viser igen at du ikke har forstået en meter af
> hvad jeg skriver, eller er det viljen der mangler.

Det er den ene mulighed.
En af de _mange_ andre er, at du er elendig til at formulere dig og ikke er
blevet tildelt den største bunke humoristisk sans. Begge dele ville ellers
have bekommet dig vel.

> Det har været dit og ikke mit valg.

- Winnie, der stadig har det fint

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 19:33

Winnie, skrev:
> [...]
> En af de _mange_ andre er, at du er elendig til at formulere dig og
> ikke er blevet tildelt den største bunke humoristisk sans. Begge dele

Jeg gør det så godt jeg nu kan, mere kan man vel næppe forlange.
Min humoristiske sans mener jeg nu ikke fejler noget,
men den er da muligvis af en anden art end din.

> - Winnie, der stadig har det fint

Ellers havde du vel ikke indtaget den holdning som du nu engang har.

Men jeg undres stadig over at du overhovedet gider at kommenterer mine indlæg,
jeg var da selv for et godt stykke tid siden holdt op med at kommenterer dine.
Når du nu synes jeg er så ubehageligt et menneske som du åbenbart gør,
så er det da bare at komme mig i killfilter eller helt ignorerer mig.
Men næh nej, du skulle absolut blande dig med John og mig,
var det bare for at lave rav i den, eller hvad var formålet lige.

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 19:48

> Winnie, skrev:

> Men næh nej, du skulle absolut blande dig med John og mig,
> var det bare for at lave rav i den, eller hvad var formålet lige.

Jens, at du sender lorten videre, er hvad det er. Hvis du dog bare gad tage
din egen bid først.

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 20:16

Winnie, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Jens, at du sender lorten videre, er hvad det er. Hvis du dog bare
> gad tage din egen bid først.

Jeg sender intet videre, men stillede dig et simpelt spørgsmål.
Jeg benægtede da ikke at et af mine indlæg til JOHN var ment
som en provokation til HAM.
Hvad dine bevæggrunde er vil du så åbenbart ikke fortælle.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 14-09-07 19:57

On Fri, 14 Sep 2007 17:53:35 +0200, "Winnie"
<winnie@schildknecht.123dk> wrote:

>Jeg syntes da ikke gruppen har været død.

Det er så som man tager det....

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 20:19

Leyna, skrev:
> [...]
> synes en enkelt bruger er en idiot, synes jeg da ikke ligefrem er
> fremmende for en god og hyggelig tone, men sådan er vi jo så

Du kan måske bedre følge hvad jeg mente i den anden tråd nu Leyna.

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 20:16

"Leyna" skrev
"Winnie" wrote:

> Det er så som man tager det...

Nej, det er det ikke. _Jeg_ syntes ikke gruppen har været død Hvad du så
syntes, er sikkert en anden sag

> [...]
> synes en enkelt bruger er en idiot, synes jeg da ikke ligefrem er
> fremmende for en god og hyggelig tone, men sådan er vi jo så

Ja, vi er heldigvis forskellige, og der er meget, der ikke er fremmende for
hyggen.
Og selv om man måske ikke skriver ret meget, men mest læser, har man da lige
så meget ret til at ytre sig, som alle andre.

- Winnie, som ikke har kaldt nogen for idiot...

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 16:57

Leyna, skrev:

> Og hvorfor har gruppen så været stendød?
> Eller er det kun når I har noget grimt at sige om Jens at I kommer
> frem?

Nogen her i gruppen lader aldrig den chanche gå fra sig
Her tænker jeg nu ikke på John, han er faktisk god nok
trods det at han er Schæferejer

/Jens (som takker for støtten Leyna)

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 15:52

BorderTerrierMor, skrev:

> Med fare for at få en mere over næsen, tillader jeg mig at være enig
> med Winnie )

Det ville have forbavset mig andet.

/Jens

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 14-09-07 18:01

On 14 Sep., 16:51, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Ikke spor mystisk, det passede glimrende sammen med hvad
> jeg i Hannes tråd prøvede at forklarer, derfor benyttede jeg chanchen.
>
> /Jens

Leyna og Jens.
Nu var det ikke kun mig der var enig med Winnie, så det undre mig det
kun er mit indlæg der kommenteres ))

Mvh Fru Larsen.

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 18:09

BorderTerrierMor, skrev:

> Leyna og Jens.
> Nu var det ikke kun mig der var enig med Winnie, så det undre mig det
> kun er mit indlæg der kommenteres ))
>
> Mvh Fru Larsen.

Der må værer bøvl med din newsserver, jeg har svaret både dig
og John og Winnie.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 14-09-07 20:06

On Fri, 14 Sep 2007 10:01:24 -0700, BorderTerrierMor
<BorderTerrier@Forum.dk> wrote:

>Leyna og Jens.
>Nu var det ikke kun mig der var enig med Winnie, så det undre mig det
>kun er mit indlæg der kommenteres ))

Nu kan jeg ikke lige huske om det var under dit indlæg jeg svarede,
men den var faktisk ikke kun til dig. Det var blot det sidste indlæg
med "jeg er enig", og rygklappen, der lige fik mig til at reagere.

Jeg synes gruppen har været temmelig død ret længe, og at her har
været småkedeligt (ikke at vi skal begynde at skændes, for det gider
jeg nu heller ikke), og så da Jens vover sig frem efter lang tids
tavshed, så er der pludselig flere der kommer spurtende frem, for at
fortælle hvor enige de er i, at han er et skidt menneske. Det finder
jeg temmelig foruroligende... måske fordi jeg engang har lært at har
man ikke noget pænt at sige om andre så skal man holde sin mund, men
som sagt andet steds, sådan er vi jo så forskellige...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 20:32

"Leyna" skrev
BorderTerrierMor> wrote:
pwh" wrote:

> [...]
> tavshed, så er der pludselig flere der kommer spurtende frem, for at
> fortælle hvor enige de er i, at han er et skidt menneske.

At Jens vover sig frem, som du siger, skal han da være velkommen til. Og
nej, jeg spurter ikke frem straks jeg ser ham. Det var der vist ingen der
gjorde!?
Men jeg reagerer på Jens' ret umotiverede angreb på John. Ikke for at
forsvare John, det må han selv om, men fordi jeg ikke bryder mig om faconen.
Jeg finder det ret komisk, at Jens ikke har gennemskuet sin egen andel i
tingenes udvikling. Personligt, har jeg ikke savnet den dårlige stemning, og
de personlige angreb.

> [...]
> man ikke noget pænt at sige om andre så skal man holde sin mund, men
> som sagt andet steds, sådan er vi jo så forskellige...

Jeg vil nok hellere sige, at man skal vælge sine kampe med omhu - og jeg er
lidt træt af smågrå danskere, der ikke tør sige deres ærlige mening.

Jeg vil tillade mig at undres over, du ikke finder Jens' udfald
foruroligende. Jeg forstår heller ikke, at det at erklære sig enig med
nogen, pludselig skal sidestilles med rygklapperi.

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 14-09-07 20:45

Winnie, skrev:

> Men jeg reagerer på Jens' ret umotiverede angreb på John. Ikke for at
> forsvare John, det må han selv om, men fordi jeg ikke bryder mig om
> faconen.

Du aner jo ikke hvad sagen drejede sig om, John kan åbenbart
ikke selv huske det, men alligevel skulle du tage parti mod mig,
på hvad grundlag spørger jeg bare.
Så længe jeg holder kammertonen kan du da værer bedøvende
ligeglad med hvad jeg skriver til John i hans egen tråd.

> Jeg finder det ret komisk, at Jens ikke har gennemskuet sin
> egen andel i tingenes udvikling. Personligt, har jeg ikke savnet den
> dårlige stemning, og de personlige angreb.

Det er forkert når jeg "angriber" John, men helt ok at du er efter mig.
Synes normalt at du går meget op i at der ikke skal gøres forskel.

> jeg er lidt træt af smågrå danskere, der ikke tør sige deres ærlige
> mening.

Du bryder dig da ikke om når jeg siger min, så hvad mener du egentligt.
Det er måske bare når man er enig med dig at man godt må sige sin mening,
eller hvordan skal det lige tolkes.

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 14-09-07 21:09

"pwh" skrev

> Du aner jo ikke hvad sagen drejede sig om, John kan åbenbart
> ikke selv huske det, men alligevel skulle du tage parti mod mig,
> på hvad grundlag spørger jeg bare.

Husk, jeg har været i denne gruppe længe.

> Så længe jeg holder kammertonen kan du da værer bedøvende
> ligeglad med hvad jeg skriver til John i hans egen tråd.

Vi er vist ikke enige om hvad kammertonen er.

> Det er forkert når jeg "angriber" John, men helt ok at du er efter mig.

At smide en umotiveret provokation ud, syntes jeg er ærgerligt. Og særligt
når du selv har så tralvt med at følge dig forfulgt og forurettet. Og tilmed
holder foredrag om, hvor træt du var blevet af tonen i gruppen. Og så lægger
du ud med selvsamme tone.

Der har vi den med særreglerne igen...

> Synes normalt at du går meget op i at der ikke skal gøres forskel.

Jeps

> Du bryder dig da ikke om når jeg siger min, så hvad mener du egentligt.
> Det er måske bare når man er enig med dig at man godt må sige sin mening,
> eller hvordan skal det lige tolkes.

Læs ovenfor igen.

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 15-09-07 07:41

Winnie, skrev:
> "pwh" skrev
>
> Husk, jeg har været i denne gruppe længe.

For længe måske.

> [...]
> forurettet. Og tilmed holder foredrag om, hvor træt du var blevet af
> tonen i gruppen. Og så lægger du ud med selvsamme tone.

Glimrende eksempel på at du igen lægger mig ord i munden
og tillægger mig holdninger jeg ikke har.
Læs venligst i Hannes tråd, der har jeg netop skrevet at jeg IKKE
føler mig forfulgt, men rigtigt nok var træt bla af din tone.
Du har skam ikke æren aflene af at jeg blev småtræt af gruppen,
men lige den stil som du lægger for dagen gik mig efterhånden på.
Problemet mht dig løste jeg ved bare at holde mig væk fra dine indlæg,
men du viser igen med al tydelighed at du blot ønsker at skændes
med mig for nærmest enhver pris ved at svare på mine.

> Læs ovenfor igen.

Jeg mente det mere generelt mht dig, du er en af dem der tåler ret
dårligt at man er uenig med dig. Straks bliver diskussionen vendt
til et skænderi hvis det står til dig.
Så mht at lave "rav i den" kan vi to nok ikke sige hinanden
meget på, dog mener jeg at der står dit navn på denne gang.
Havde du ikke blandet dig var det løbet ud i sandet med det samme,
John som jeg "angreb" gad da ikke hidse sig op som du gør.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 14-09-07 21:35

pwh skriblede følgende:

> Du aner jo ikke hvad sagen drejede sig om, John kan åbenbart
> ikke selv huske det, men alligevel skulle du tage parti mod mig,
> på hvad grundlag spørger jeg bare.

Mit liv er for kort til at bære nag.
Kan godt huske vores disputs, men det er sgu da måneder siden og ikke noget
jeg beskæftiger mig med mere.
Undrer mig blot over din timing.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 15-09-07 07:45

jopa, skrev:
> pwh skriblede følgende:

> Mit liv er for kort til at bære nag.

Bør man heller ikke.
Vi to har da også taget nogle ture efterhånden, men det er da
ikke mit indtryk at vi sådan lægger hinanden for had normalt.

> Kan godt huske vores disputs, men det er sgu da måneder siden og ikke
> noget jeg beskæftiger mig med mere.
> Undrer mig blot over din timing.

Det var muligvis også forkert af mig, og så beklager jeg da.
Men som sagt passede det sammen med en debat som lige
har kørt.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 14-09-07 23:13

On Fri, 14 Sep 2007 21:31:50 +0200, "Winnie"
<winnie@schildknecht.123dk> wrote:

>"Leyna" skrev

>Personligt, har jeg ikke savnet den dårlige stemning, og
>de personlige angreb.

Du er da ellers go' til at bidrage til begge dele.
Jeg har da osse taget mine ture med Jens, og jeg synes osse han ind
imellem lider mere af pms end jeg selv gør, men sådan er han nu engang
skruet sammen (som jeg ser det), og så skal man bare lige la' ham køle
ned igen.

>Jeg vil tillade mig at undres over, du ikke finder Jens' udfald
>foruroligende. Jeg forstår heller ikke, at det at erklære sig enig med
>nogen, pludselig skal sidestilles med rygklapperi.

Jeg "kender" efterhånden Jens, så måske er det derfor.
Og mht rygklapperi, så mener jeg det sg* når det eneste man kan skrive
er "Jeg er enig" og "Ditto". Det har ikke meget med hunde at gøre,
vel?
Og det har dette så heller ikke, så jeg trækker mig nu...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Winnie

Dato : 15-09-07 08:29

"Leyna" skrev
"Winnie" wrote:

> Du er da ellers go' til at bidrage til begge dele.

Tak.

> [...]
> imellem lider mere af pms end jeg selv gør, men sådan er han nu engang
> skruet sammen (som jeg ser det), og så skal man bare lige la' ham køle

Der her vi den igen - særreglerne.

> Jeg "kender" efterhånden Jens, så måske er det derfor.

Godt der er mindst en pædagog her i gruppen.

> Og mht rygklapperi, så mener jeg det sg* når det eneste man kan skrive
> er "Jeg er enig" og "Ditto". Det har ikke meget med hunde at gøre,
> vel?

Jeg kunne finde mange indlæg i denne tråd der intet har med hunde at gøre.
Vi kunne starte med Jens' udfald mod John.

> Og det har dette så heller ikke, så jeg trækker mig nu...

Jamen, så god weekend.

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 15-09-07 09:00

Winnie, skrev:
> "Leyna" skrev

> Der her vi den igen - særreglerne.

Jeg tror nærmere at du skal forstå det som at mennesker
jo er forskellige, ligesom hunde er det, og derfor self bliver
taget på forskellige måder. Sådan fungerer det da for mig,
både på usenet og IRL, ellers får man alt for mange konflikter.

Self skal der da ikke tages specielt hensyn til mig, det lægger
Leyna da heller ikke op til, tror mere hun lægger op til at hun
ikke altid tager alt hvad jeg skriver lige seriøst/ilde op.
Det kan self værer svært hvis man konsekvent prøver at
lægge noget negativt i mine indlæg, alt kan jo vendes og
drejes så det får en negativ klang.

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 15-09-07 09:08

"pwh" skrev

> [...]
> Det kan self værer svært hvis man konsekvent prøver at
> lægge noget negativt i mine indlæg, alt kan jo vendes og

Kan konstatere, at en god nats søvn, har gjort dig godt.

God weekend.

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 15-09-07 10:15

Winnie, skrev:
> "pwh" skrev

> Kan konstatere, at en god nats søvn, har gjort dig godt.

Det er ikke engang løgn Winnie

> God weekend.

I lige måde.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 15-09-07 10:28

pwh skriblede følgende:

> Det er ikke engang løgn Winnie

Hvad så med at blive liggende til du har det helt godt

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 15-09-07 10:32

jopa, skrev:
> pwh skriblede følgende:

> Hvad så med at blive liggende til du har det helt godt

Og det tror du vufferne giver mig lov til

/Jens