find kendt fil og slet den fra server
Fra : j p

Dato : 11-09-07 07:53

Hej

Hvis jeg kender en fil på serveren og gerne vil have den slettet
hovrdan gør jeg ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 11-09-07 10:01

On 11 Sep 2007 06:53:10 GMT, j p <donner_63@hotmail.com> wrote:

>Hvis jeg kender en fil på serveren og gerne vil have den slettet
>hovrdan gør jeg ?

<url: http://www.w3schools.com/asp/met_deletefile.asp>

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : j p

Dato : 11-09-07 13:31

Jørn Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> <url: http://www.w3schools.com/asp/met_deletefile.asp>
>
> Good luck!
>
> --
> Jørn Andersen,
> Brønshøj

Tak for det.

Når jeg gør det virker det fint, men hvis jeg så skriver en fil igen
med samme navn....altså på samme asp side så sker der noget med
filen. Det virker som om den ikke når at slette den helt før den
skrive den igen og så går der ged i det.

Kan man sætte en pause ind i en asp side ?

Fra : Jørn Andersen

Dato : 11-09-07 14:16

On 11 Sep 2007 12:30:56 GMT, j p <donner_63@hotmail.com> wrote:

>Når jeg gør det virker det fint, men hvis jeg så skriver en fil igen
>med samme navn....altså på samme asp side så sker der noget med
>filen.

Hvad sker der med filen?
Og virker det OK, hvis du skriver til et andet filnavn?

>Det virker som om den ikke når at slette den helt før den
>skrive den igen og så går der ged i det.

Hvorfor vil du egentlig slette den oprindelige fil?
Er det ikke nemmere bare at overskrive den?

<url: http://www.w3schools.com/asp/met_createtextfile_filesystem.asp>

>Kan man sætte en pause ind i en asp side ?

Det vil jeg ikke tilråde.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : j p

Dato : 11-09-07 16:10

> Hvad sker der med filen?
> Og virker det OK, hvis du skriver til et andet filnavn?
>
> Hvorfor vil du egentlig slette den oprindelige fil?
> Er det ikke nemmere bare at overskrive den?

Det er en mp3 fil og jeg kan ikke finde ud af at overskrive den, hvis
den nye er længere i tid blive det lagt til ???!! som om det er 2 mp3
filer lagt oven i hinanden. Derfor vil jeg slette den og lave en
ny...men den når ikke at blive slettet...

mystisk