Getfolder med unc sti.
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 10-09-07 14:39

hejsa:)
jeg har et lille problem der driller. På vores webserver hvor vores
webløsning ligger,
har jeg 2 forskellige biblioteket. FIL1.ASP ligger under bilbliotek 1, og
under bibliotek 2,
ligger FIL1.ASP også. FIL1 under de 2 biblioteker er fuldstændig ens.

Men når jeg prøver at kører de 2 webfiler, så giver de 2 forskellige
resultater.
Fra bibliotek 1 giver den exists og fra bibliotek 2 "not exists".

Hvordan kan det være?
er det noget med rettigheder, hvis ja, hvordan skal de være sat op så?

Det skal lige siges at \\diasrv02\udvik\boligafd\Bolig2\Scan
findes og er en korrekt sti:)

Det jeg egentlig forsøger er at lave en getfolder på et server som ikke er
webserver:)

mvh jan

<%
Set filesys= Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
if filesys.FolderExists("\\diasrv02\udvik\boligafd\Bolig2\Scan") then
Response.Write "EXISTS"
Response.end
else
Response.Write "NOT EXISTS"