Billede floater ikke til højre
Fra : Anders Lund

Dato : 10-09-07 10:48

Er der nogle, der kan fortælle mig, hvorfor det nederste billede
(ALT-txt= Ny_PICT0058.jpg) i denne artikel
http://www.bolius.dk/viden/fakta/sikkerhed-og-sundhed/personsikke
rhed/sikkerhed-i-legehuset/ ikke floater til højre. Jeg kan ikke
gennemskue, hvorfor formatet er ødelagt. Er der nogle, der har et
bud på problemet?

Anders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Casper Christiansen

Dato : 10-09-07 11:06

Anders Lund wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> rhed/sikkerhed-i-legehuset/ ikke floater til højre. Jeg kan ikke
> gennemskue, hvorfor formatet er ødelagt. Er der nogle, der har et
Tja umiddelbart så skulle billedet meget gerne gå i højreside.

Fra : Peter Vesth

Dato : 10-09-07 12:26

> [...]
> Er der nogle, der kan fortælle mig, hvorfor det nederste billede
> (ALT-txt= Ny_PICT0058.jpg) i denne artikel

Hej Anders

Jeg har søgt og fundet din css, men jeg vil meget hellere have, at
du angiver dit float højre, hvor i din css og hele koden.

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Anders Lund

Dato : 10-09-07 12:49

Hej Peter,

Jeg forstår ikke hvad du mener - gider du uddybe dit svar?

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 10-09-07 13:42

Den Mon, 10 Sep 2007 09:48:01 +0000 skrev Anders Lund:

> [...]
> rhed/sikkerhed-i-legehuset/ ikke floater til højre. Jeg kan ikke
> gennemskue, hvorfor formatet er ødelagt. Er der nogle, der har et

I min FireFox ser kildekoden uhyggelig ud. Du har linier der er flere km.
lange Dette vanskeliggør fejlfinding.
Men - billedet oven over, der står rigtigt, har du i et <p> tag der ser
således ud: <p style="text-align: right;">, det der står forkert har kun
Siden kan slet ikke validere og du får mindst 33 advarsler. Den er også
gal med tegnsættet.
Du må fjerne fejlene først og få din kode til at stå pænere.

Karl Erik Christensen

www.ranunkelvej.com - www.ranunkelvej.com/sai/

Fra : Peter Vesth

Dato : 10-09-07 14:19

Karl Erik Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> gal med tegnsættet.
> Du må fjerne fejlene først og få din kode til at stå pænere.

Hej Karl Erik

Ja, og derfor beder jeg om den eksakte css kode

Med venlig hilsen

Peter