VBScript-problem
Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 08:51

Hej NG,

Jeg har et problem, og jeg kan ikke se fejlen...

Jeg har lavet en side hvor jeg kan oprette en kunde adresse og en
leveringsadresse.
Jeg vi i den forbindelse give kunden mulighed for at hakke af i en CheckBox
om Leveringsadressen skal være den samme som kundeadressen.
Gør kunden dette, skal data fra kundeadresse kopieres til leveringsadresse.

Mit problem er i det VBScript jeg vil benytte.

<script language="vbscript">
Function SammeSomKunde()
Dim TheForm
TheForm=document.OpretManuelOrdre.ssk.value
..
..
..
</script>

Fejlen opstår i den sidste linie i ovenstående udklip.
Jeg får følgende fejl: "Objektet understøtter ikke denne egenskab eller
metode: 'document.OpretManuelOrdre.ssk'

Min form hedder OpretManuelOrdre og CheckBoxen hedder SSK

Er der en der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert ?
Desværre kan jeg ikke vise siden på internettet, da den ligger på et
intranet, og indeholde fortrolige oplysninger...

Mange Hilsner
Neuhafen

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 09:29

Bare glem det... JEG ER ET FJOLS !!!

Problemet er løst, og det var ikke noget med VB-scriptet !!!

Neuhafen