E-Mail
webnoob 5265
Hente mail fra Yahoo gennem Outlook Expres~
Fra : Sten Axelsen

Dato : 12-09-07 18:58

Hej

Kan man hente sin mail fra Yahoo direkte ned i Outlook Express?
Hvis ja. Hvordan gør man.

Mvh
Sten Axelsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-09-07 08:22

Sten Axelsen wrote:
> Kan man hente sin mail fra Yahoo direkte ned i Outlook Express?
> Hvis ja. Hvordan gør man.

Aner det ikke, men prøv at tilføje et ".outlook-express" til
gruppenavnet og stil så spørgsmålet igen.

Programmet har nemlig siden helt egen gruppe...

Jesper Poulsen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-09-07 16:54

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> skrev :

>Aner det ikke, men prøv at tilføje et ".outlook-express" til
>gruppenavnet og stil så spørgsmålet igen.
>
>Programmet har nemlig siden helt egen gruppe...

Om man vil hente det ind i OE eller et hvilket som helst andet,
så skal udbyderen tilbyde en pop3-server og det er samme
procedure.

Og mig bekendt er det ikke muligt med Yahoomail, det er jo
reklamefinansieret.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Robert

Dato : 13-09-07 20:37

> Kan man hente sin mail fra Yahoo direkte ned i Outlook Express?
> Hvis ja. Hvordan gør man.

Selvfølgelig kan du det.

pop.mail.yahoo.com
smtp.mail.yahoo.com

Du skal lige ind i "options" i Yahoo for at gøre pop3 aktiv. Derefter
opretter du bare en ny konto i OE på vanlig vis.

Vh
Robert

Fra : Lars HT

Dato : 17-09-07 07:21

"Robert" <brug_ikke_denne @mail.dk> wrote in message

> Selvfølgelig kan du det.
>
> pop.mail.yahoo.com
> smtp.mail.yahoo.com

Nogle udbydere kræver, at man bruger deres egen smtp-server! F.eks. bruger
jeg Stofanet - her skal udgående mailserver være smtp.stofanet.dk

Ja, selvfølgelig kan Yahoo det!

Tips! Når kontoen er oprettet, så vent med at checke mail! Åben istedet
kontoen igen og sæt flueben i "Leave message on server" (hedder noget
lignende) og i "Delete message on server after 60 days" (antal dage kan du
selv indstille). Herved kan du tilgå din mail fra Outlook express OG via
web.

Du kan også indstille OE til at slette en mail på serveren, når du sletter
den fra din OE-indbakke!

Lars

Fra : emj

Dato : 17-09-07 09:04

Lars HT skrev:

>Nogle udbydere kræver, at man bruger deres egen smtp-server! F.eks. bruger
>jeg Stofanet - her skal udgående mailserver være smtp.stofanet.dk

Ikke korrekt,
Faktisk kan jeg slet ikke bruge smtp.stofanet.dk som udgående server
til en mailadresse, som jeg har på one.com, men er nødt til at bruge
customer-smtp.one.com
Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Lars HT

Dato : 19-09-07 10:18

"emj" <emj@> wrote in message

> Ikke korrekt,
> Faktisk kan jeg slet ikke bruge smtp.stofanet.dk som udgående server
> til en mailadresse, som jeg har på one.com, men er nødt til at bruge
> customer-smtp.one.com

Hmm - her skal jeg bruge smtp.stofanet.dk som outgoing server med yahoo

Lars

Fra : emj

Dato : 19-09-07 10:37

Lars HT skrev:

>Hmm - her skal jeg bruge smtp.stofanet.dk som outgoing server med yahoo

Det er da også det normale, men det er ikke korrekt, at man SKAL bruge
smtp.stofanet.dk, hvis man har stofanet som udbyder.

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/