ÆØÅ erstattes af mærkelige tegn
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 11-09-07 10:01

Hej NG,

Jeg modtager ofte mails, hvor mailen er sendt fra en MAC, primært Outlook /
Entourage. Men der sker det, at ÆØÅ erstattes af mærkelige tegn.

Jeg har forsøgt at spørge mig frem til hvorfor, men har ikke fået noget
fornuftigt svar. Er der nogen i NG der kan hjælpe? Er det afsender
indstillinger, eller modtager indstillinger man skal kigge på?

På forhånd tak.

/Bjarne

Fra : KentBM

Dato : 11-09-07 13:20

Bjarne Jensen skrev:
> [...]
> fornuftigt svar. Er der nogen i NG der kan hjælpe? Er det afsender
> indstillinger, eller modtager indstillinger man skal kigge på?

Prøv at se i dk.edb.mac, hvor emnet har været oppe flere gange. Og er
blevet diskuteret religiøst.

Der er vist også en løsning.

--

Kent

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 13-09-07 11:25

Jeg takker - ja, religion er roden til meget...

/Bjarne