Eudora 7,01 mailproblem
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 09-09-07 18:04

Jeg har før haft det sådan, at når jeg læste en mail, og lukkede
den, så lå mailboxene stadig i venstre side, så jeg kunne trække
mailen hen i en af boxene. Jeg kan ikke finde ud af at få dem
tilbage. De forsvandt ved en utilsigtet flakken med kurseren.
mvh Ebbe
NB: Jeg kender godt funktionen transfer

Fra : Palle Jensen

Dato : 12-09-07 22:18

On Sep 9, 7:04 pm, Ebbe Hansen <eb...@mail1.stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> mailen hen i en af boxene. Jeg kan ikke finde ud af at få dem
> tilbage. De forsvandt ved en utilsigtet flakken med kurseren.

Pheeew.... 100 år siden Eudora...

Men husker "problemet". Det er noget med at du skal op i menuen og
vælge "view mailboxes" eller ca. deromkring...

--
Palle

Fra : Palle Jensen

Dato : 12-09-07 22:29

> [...]
> mailen hen i en af boxene. Jeg kan ikke finde ud af at få dem
> tilbage. De forsvandt ved en utilsigtet flakken med kurseren.

Eller hvad med Tools --> Mailboxes etc... ?

Rammer jeg rigtigt

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 13-09-07 18:17

On Wed, 12 Sep 2007 14:29:25 -0700, Palle Jensen
<LaboratorieX@gmail.com> wrote:

>Eller hvad med Tools --> Mailboxes etc... ?
>
>Rammer jeg rigtigt

Tak for forsøget, men der er ikke noget der hedder "view
mailboxes", og tools har jeg trawlet igennem, og fandt intet,
så det er ikke let for en fattig mand
mvh Ebbe
Jeg prøver lidt forskelligt af og til, man kunne jo ramme
noget,he he

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-09-07 22:40

On 2007-09-13 19:17:13 +0200, Ebbe Hansen <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> said:

> [...]
> så det er ikke let for en fattig mand
> mvh Ebbe
> Jeg prøver lidt forskelligt af og til, man kunne jo ramme

Argrr... Giv ikke op. Det er let, jeg ved det

Har googlet efter screenshots af Eudora, for jeg ved jeg kan huske det
når jeg ser interfacet, men der var ikke nogle shots af de rigtige
menuer.

Jeg skal installere Eudora når jeg surfer på en Win maskine igen, så
skal jeg finde det

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-10-07 20:38

Jeg havde ellers ret Ebbe. Så lgie et svar i et andet Eudora forum. Svaret er:

"Sounds like you closed the mailbox window. Clicking
'Tools / Mailboxes' should restore it."

Jeg vidste det var let

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 04-10-07 16:49

On Wed, 3 Oct 2007 21:38:12 +0200, Palle Jensen
<laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

>Jeg havde ellers ret Ebbe. Så lgie et svar i et andet Eudora forum. Svaret er:
>
>"Sounds like you closed the mailbox window. Clicking
>'Tools / Mailboxes' should restore it."
>
>Jeg vidste det var let

Ja det var alt for let, den kendte jeg godt, men beklager, det er
ikke det der er problemet, jeg prøver om jeg kan forklare det
ordentlig:
Før havde jeg mailboxene liggende i venstre side, (som de gør ved
ovenstående manøvre) og mailheaderne til højre på resten af
skærmen. Når jeg åbnede en mail, ved at klikke på headeren,
fyldte mailen hele skærmen, men når jeg lukkede den igen, lå
mailboxene igen i venstre side, og headeren (ell. headerne) til
højre, så jeg kunne trække en header hen i en af mailboxene.
Det kan jeg ikke mere, og jeg kan ikke finde den indstilling.
mvh Ebbe

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-10-07 21:36

On 2007-10-04 17:49:21 +0200, Ebbe Hansen <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> said:

> [...]
> højre, så jeg kunne trække en header hen i en af mailboxene.
> Det kan jeg ikke mere, og jeg kan ikke finde den indstilling.

Har læst hvad du skriver et par gange. Er sgu stadig lidt i tvivl om
hvad du ikke kan.

Jeg er med på at du har dine mailbokse ovre til venstre nu. Har du ikke
listen med headers? Kommer den ikke frem når du dobbeltklikker på en
mailboks?

Hvad sker der så?

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 05-10-07 15:43

On Thu, 4 Oct 2007 22:36:27 +0200, Palle Jensen
<laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:
klip
>Jeg er med på at du har dine mailbokse ovre til venstre nu. Har du ikke
>listen med headers? Kommer den ikke frem når du dobbeltklikker på en
>mailboks?

Jo, men så forsvinder mailboxene, det gjorde de ikke før
>Hvad sker der så?
Jeg dobb. klikker på f. eks. in, så får jeg de headers der ligger
der, men de fylder hele skærmbredden. Jeg åbner en, og læser den,
og når jeg lukker den, så ligger alle headers der igen, Jeg kan
ikke få headers og mailboxe på samme tid, det kunne jeg før.
Så jeg kan ikke trække en header ned i en mailbox, der må jeg
bruge transfere. OK, det kører jo, men lidt mere omstændigt.
mvh Ebbe