internet explore er holdt op med at funger~
Fra : Sofie

Dato : 09-09-07 20:24

Min Explore 7.0 er pludselig begynde at skrive (internet explore er holdt op
med at fungere)
Det er kun på nogle websider. Siden toner over i hvid og explore lukker.
Hvad kan det mon være. ?
Har scannet med 2 antivirus prog og 3 spyware uden det hjalp.
også gendattet til fabrilsinstillingeren hjælper ikke noget.

Knus sofie

Fra : Pico

Dato : 09-09-07 23:27

Sofie wrote:
> [...]
> Har scannet med 2 antivirus prog og 3 spyware uden det hjalp.
> også gendattet til fabrilsinstillingeren hjælper ikke noget.

Nu bruger jeg ikke IE mere, men da jeg gjorde skete det en overgang noget
lignende. Jeg har gemt forløbet og min løsning. Se nedenfor. Jeg har lagt et
billede i dk.binaer under Ie 7 fejl.
--
MVH
Pico

EI har fundet en fejl og lukker

hcma wrote: > "Leif Christensen" <oz8gw@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45d579a4$0$223$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...> Hej alle læsere. Er
der her en som ved hvorfor jeg får en fejlmeddelelse: IEXPLORE.EXE har
fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden. Og så valg forneden:
Fejlfinding, Send fejlrapport og Undlad at sende. når jeg bl.a. går ind på
www.frederikshavnerbilletten.dk, www.sonderborgbilletten.dk,
www.billetten.dk, www.sony.dk og andre som jeg ikke lige kan komme i tanker
om. Hilsen Leif.

> Jeg får nøjagtig det samme og mener det har noget med
> tilføjelsesprogrammer at gøre (Funktioner -> administrer >
> tilføjelsesprogrammer -> o.s.v.) Jeg har opgivet (gider ikke) at gøre
> noget ved det og benytter så Firefox som alternativ browser. m v h hcma

Jeg har samme fejl, eller rettere forhåbentlig havde Jeg fulgte jeres

anvisninger efter at have gennemgået 1500 meddelser i browser gruppen. Det

forekom nogle gange at folk fik den omtalte fejl. Jeg heftede mig så ved at

der i forbindelse med IE 7 flere gange var nævnt at QUICKfind BHO object gav

fejl. Den kunne jeg så ikke finde i indlæste tilføjelsesprogrammer, derfor

kiggede jeg i "Tilføjelsprogrammer, der er blevet brugt i Internet Explore".

Efter at have deaktiveret den får jeg ikke omtalte fejlmeddelse, det er så

åbendbart synderen.

Fra : Preben Larsen

Dato : 13-09-07 15:24

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Klippet en masse ud

> [...]
> Explore".
>
> Efter at have deaktiveret den får jeg ikke omtalte fejlmeddelse, det er så

Man kan hos support Gyldendal hente en fil IEHELP-opdateringer.exe
Den fjerne måske problemet.. Filen IEhelp.dll er synderen
opdateres/skiftes tilsyneladende af fx de Røde Ordbøger
Vi fik pludselig fejlen i forbindelse med skolens opslagstavle
www.fronter.com/vuc-vestamt
efter sommerferien...
Sandsynligvis er det koden på de pågældende hjemmesider, dem som driller,
der er sat mystisk op
og ihvertfald spildt en masse af vores tid før en løsning blev fundet.
mvh
Preben