MS Windows
briani 27239
Password recovery 2003 Active directory
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 09-09-07 09:21

Hej

Findes der et toolkit, der kan udlæse password's fra en Active directory i
Windows 2003 Server...

Har en user oprettet i min 2003, som jeg ikke bare vil resette password på,
men gerne ville have udlæst det aktuelle password. Det drejer sig om en
default internet user installeret af et support center software, så resetter
jeg password vil jeg risikere at meget andet ikke virker. Jeg er dog bange
for at der et sted er blevet noteret et forkert password da brugeren blev
erstattet med et administrator account. Nu hvor vi ønsker denne bruger sat
tilbage på Anonymous access, er vi ikke sikre på passwordet og sitet kræver
fortsat password for at vise default site, trods anonymous acces granted..
frygter at det er det forkerte password der er skrevet og kontoen derfor
ikke kan logges på som default anonymous...

/Finn
--
Der er 10 slags mennesker - Dem som forstår binær og dem som ikke gør.

Fra : K. Zito

Dato : 11-09-07 20:46

Hej

Nej, det gør der ikke... Ønsker man sådan en feature skulle der have være
installeret et password-filter på domænecontrollerne.

Zito