Harddisk problem
Fra : Sørensen

Dato : 08-09-07 20:00

Jeg har en harddisk som er stået af. Den klikker bare under opstart og
biosen kan ikke finde den. Der ligger noget meget vigtig for mig på den
harddisk, men jeg har desværre ingen backup af den. Harddisken er en Hitachi
Deskstar 40 GB 7200 RPM og så står der en modelkode som hedder
IC35l040AVVA07-0. Er der nogen som har sådan en harddisk i overskud, som jeg
måske kan bruge som reservedel og ad den vej måske få liv i den igen. Eller
er der andre gode forslag som kan hjælpe mig.

Fra : Ken

Dato : 08-09-07 20:17

On Sat, 8 Sep 2007 21:00:27 +0200, Sørensen <ibib@soerensen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
> måske kan bruge som reservedel og ad den vej måske få liv i den igen. Eller
> er der andre gode forslag som kan hjælpe mig.

Låter den så här?
http://tekniken.se/docs/sound/trasig_h-disk.mp3

Fra : Sørensen

Dato : 08-09-07 21:45

Linken virker ikke.

Fra : Ken

Dato : 08-09-07 21:51

On Sat, 8 Sep 2007 22:44:46 +0200, Sørensen <ibib@soerensen.tdcadsl.dk>
wrote:

> Linken virker ikke.

Jodå, länken fungerar bra nu också.
Servern finns i Danmark
Prova att ladda hem filen innan du lyssnar på den.

Fra : Sørensen

Dato : 10-09-07 07:40

Ja, den lyder næsten som den lyd. Er der chance for at redde den.