Værksteds manual til Yamaha XS 400 DOHC
Fra : ukristof@hotmail.com

Dato : 08-09-07 16:34

Hejsa
Jeg ville lige høre om der ikke var nogen der ligger inde med en
værkstedsmanual til en Yamaha xs 400 fra 1982 til 1987, der findes
ikke nogen Clymer eller Haynes manual på denne model. Så det er ikke
ligetil at købe en manual til denne model.
Jeg håber i kan hjælpe mig! Den skal helst være på engelsk, men hvis
der ikke er andre så kan tysk også lige gå...
Jeg har kigget i alle de gamle tråde, men Martin Sørensen som skulle
ligge inde med en original yamaha manual. Har ikke været aktiv siden
2005 og hans email virker ikke. Så jeg håber der er andre der kan
hjælpe mig!

Mvh. Ulrik Kristoffersen

Fra : Søren Ottosen

Dato : 08-09-07 17:23

> [...]
>ikke nogen Clymer eller Haynes manual på denne model. Så det er ikke
>ligetil at købe en manual til denne model.

Hej

Det passer da vist ikke at du ikke kan købe en Haynes-manual til denne
model.
Jeg havde da en Haynes til min.

se evt. Birgers billige bilbøger.

Søren

Fra : Søren Ottosen

Dato : 08-09-07 17:32

"Søren Ottosen" <ha_der_narrede_jeg_dig_nok@du_er_til_grin.dk> skrev i en
meddelelse news:981ee$46e2cc63$55183621$8778@news.arrownet.dk...

> Hej
>
> Det passer da vist ikke at du ikke kan købe en Haynes-manual til denne
> [...]

Hej igen.

Er det "mini Seca" du har, for den jeg mente var den gamle model. Har lige
set at den gamle model kørte fra 1975-1984.

Søren

Fra : E. Lange

Dato : 08-09-07 17:34

<ukristof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hejsa
Jeg ville lige høre om der ikke var nogen der ligger inde med en
værkstedsmanual til en Yamaha xs 400

Mvh. Ulrik Kristoffersen

Kan downloades her.
Se nederst på siden.

http://www.suzuki-savage.dk/links.shtml

Mvh. Erik.

Fra : ukristof@hotmail.com

Dato : 08-09-07 18:11

Hej
Det er nemlig Seca/Dohc modellen, og der findes ikke en haynes til
den.
Mange tak for hjælpen.
Mvh.
Ulrik

Fra : MORTEN VIND

Dato : 09-09-07 07:19

[...]

Ja, det er desværre rigtigt, at der ikke findes en Haynes (eller en Clymers
for den sags skyld) til Seca'en.

Men der findes (fandtes?) en udmærket tysk med masser af gode
illustrationer. Den hedder "Yamaha XS400 ab Baujahr 1982" (bind 5080) og er
fra forlaget Verlag Bucheli. Billedet på forsiden er godt nok en XJ400, men
det skal man ikke lade sig narre af ...
/
Morten
tidligere XS400 Seca-ejer

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 08-09-07 20:35

ukristof@hotmail.com skrev:

> [...]
> ligge inde med en original yamaha manual. Har ikke været aktiv siden
> 2005 og hans email virker ikke. Så jeg håber der er andre der kan

Der er stadig liv i Martin
http://groups.google.dk/groups/profile?enc_user=i9Wc6xUAAACjO-WCK_eoQcY9IzMNc5QLQcbibjSUBBHON9nbRSMewQ&hl=da
men han har ikke seca'en mere, den står i min garage sammen med al
Martins materiale
Du er velkommen til at bladre i det hvis du er i nærheden af 2765 Smørum

--
Keld
Triumph Trident T160

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-09-07 22:36

> Der er stadig liv i Martin

Jeps, jeg er stadig i live og aktiv herinde (lidt ihvertfald) - jeg har også
stadig manualen liggende som PDF.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : otto2@worldonline.dk

Dato : 08-09-07 22:38

Jeg har både den engelske og den tyske
engelsk 79mb
tysk 229mb
hvor skal jeg sende den hen (email)

Fra : otto2@worldonline.dk

Dato : 09-09-07 11:34

On 9 Sep., 08:19, "MORTEN VIND" <mor...@get2net.dk> wrote:
> [...]
> fra forlaget Verlag Bucheli. Billedet på forsiden er godt nok en XJ400, men

ja det er bl,a den tyske jeg også har den er på 107sider
den jeg skrev var på engelsk , er sku på 3 sprog engelsk og tysk og
fransk , den er på 317sider !!
og så har jeg en engelsk reservedelsekatalog på 56 sider
det er nogle jeg engang også har fået tilsent af en herindefra da jeg
for 3år siden havde en 400sega
Preben Jensen zx9r

Fra : otto2@worldonline.dk

Dato : 09-09-07 19:03

Vil du have en kopi??
Du svarer ikke

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-07 21:06

On Sun, 09 Sep 2007 11:03:24 -0700, otto2@worldonline.dk wrote:

> Vil du have en kopi??
> Du svarer ikke

Rolig nu, det er ikke alle der sidder klæbet til skærmen hele tiden.

Jeg kørte f.eks. 300 Km. i sommervarmen idag

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : otto2@worldonline.dk

Dato : 09-09-07 21:54

On 9 Sep., 22:06, Orla Pedersen
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

> Rolig nu, det er ikke alle der sidder klæbet til skærmen hele tiden.
>
> Jeg kørte f.eks. 300 Km. i sommervarmen idag

> [...]

Ja ok jeg fik også kørt nogle km i det gode vejr
det var sku godt