Engelsk accessorieforhandler
Fra : Kristian Bundgaard

Dato : 08-09-07 16:10

Har kigger lidt omkring efter et billigere og mere brugervenligt
alternativ til de lokale MC-butikker og har i processen fundet
[url=www.powersport.co.uk]Powersport[/url]

Nogen der har nogle erfarringer?
- Er van til at handle paa nettet, ogsaa toej(dog ikke lige MC), saa
tror ikke jeg faar verdens stoerste problem paa den front, og det ser jo
ud til at der er penge at spare?

Fra : MORTEN VIND

Dato : 09-09-07 16:56

"Kristian Bundgaard" <NOSPAMMirozel@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Er van til at handle paa nettet, ogsaa toej(dog ikke lige MC), saa
> tror ikke jeg faar verdens stoerste problem paa den front, og det ser jo

Kender ikke lige PowerSport, men kan varmt anbefale en anden enengelsk
net-butik - nemlig www.motorcycleproducts.co.uk .
Stort udvalg, nem betaling og hurtig levering (et par dage kun)...

/
Morten V