Hjælp!! Sæde på Suzuki GSX 750 F
Fra : Uffe Beck

Dato : 08-09-07 13:39

Hej

Jeg har brug for lidt expert hjælp.
Jeg har en Suzuki GSX750 F 1996 hvor jeg gerne lige skal have lidt strøm på
batteriet. Der er dog lige et problem jeg kan ikke få mit sæde af længere.
Når jeg drejer nøglen kan jeg høre og mærke at den slipper en lås næsten
ovenfor nøglehullet, men jeg kan ikke løfte sædet bag i. Og jeg har jo ikke
før lagt mærke til hvordan sædet sad fast da det sidst var pillet af. ÆVÆV
Jeg håber der er nogen der har lidt kendskab eller en cykel mage til som
måske lige har et billede af det.

På forhånd tak

MVH

Uffe

Fra : Armand

Dato : 12-09-07 18:42

"Uffe Beck" <quizuffe@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> længere. Når jeg drejer nøglen kan jeg høre og mærke at den slipper en lås
> næsten ovenfor nøglehullet, men jeg kan ikke løfte sædet bag i.
Prøv lige at belaste sædet ved at presse det hårdt ned med den anden hånd
imens du låser op!

--
Armand.

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-09-07 09:26

Armand wrote:
> [...]

Kender ikke modellen. Men prøv om du måske skal trække sædet bagud, inden du
løfter op.

/jim