Køb af mørke blinklys til zzr 1100???
Fra : B.M.

Dato : 08-09-07 10:35

Er der nogen her i gruppen som ved hvor jeg kan købe røgfarvede blinklysglas
, jeg synes ikke af det orange er så pænt til en rød mc...

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-09-07 20:59

"B.M." <b.madsen@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her i gruppen som ved hvor jeg kan købe røgfarvede
> blinklysglas , jeg synes ikke af det orange er så pænt til en rød mc...
Og så kan du også lige tage dem i den minimalistiske
udgave, så vi andre slet ikke ser dem.
Igen ser man forfængelighed overgå sikkerhed.

Undskyld men som gammel sikkerhedsrep.
så kunne jeg ikke nære mig. God jagt
men husk på at de opfylder kravene.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-09-07 21:00

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og så kan du også lige tage dem i den minimalistiske
> udgave, så vi andre slet ikke ser dem.
> Igen ser man forfængelighed overgå sikkerhed.

PS. Du kunne jo bare male cyklen orange