MS Windows
briani 27239
Hente data fra Raid
Fra : Henrik Sahl

Dato : 08-09-07 20:24

Jeg har installeret en ny computer og nu vil jeg gerne kunne se mine
data-diske jeg kørte i et Raid0 på den gamle computer, men da
raid-controlleren er en anden kan den ikke se noget på diskene, med mindre
jeg jævner dem med jorden.

Er der nogen mulighed for at hente data fra diskene, udover at sætte dem i
den gamle computer igen ?

Henrik Sahl
http://www.sahlsa.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-09-07 20:54

"Henrik Sahl" wrote

> [...]
> mindre jeg jævner dem med jorden.

> Er der nogen mulighed for at hente data fra diskene, udover at sætte

Nej, med mindre du er indstillet på at bruge rigtigt meget tid med at
lave en masse kedeligt håndarbejde med en diskeditor, hvis du har for
mange penge kan du få et firma til at gøre arbejdet for dig.

Fra : MN

Dato : 08-09-07 13:47

"Henrik Sahl" <virker@ikke.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg jævner dem med jorden.
>
> Er der nogen mulighed for at hente data fra diskene, udover at sætte dem i

Vær venlig at stille dit ur korrekt.

MN