MS Windows
briani 27239
XP og 2 x Vista
Fra : -= ? =-

Dato : 06-09-07 14:50

Jeg har 3 fysiske diske i min PC. Jeg har XP på den første disk og Vista
Ultimate 32bit på den anden disk og der er dual-menu i opstarten af
computeren. Kan jeg installere Vista Ultimate 64bit på den 3. disk og vil
min boot-menu "bare" blive udvidet med et Vista-menupunkt mere? Det er ikke
et spørgsmål om hvorfor jeg vil lave dette, men udelukkende om det kan lade
sig gøre og om der er noget jeg skal være opmærksom på.
P.S. Computeren understøtter 64bit.

BG

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-09-07 16:38

> [...]
>et spørgsmål om hvorfor jeg vil lave dette, men udelukkende om det kan lade
>sig gøre og om der er noget jeg skal være opmærksom på.

Med 99% sikkerhed - ja!

Men ring dog til MS support - du har betalt mange tusinde kroner for
dine 3 produkter så det manglede da bare, at de ydede noget support
Hvilket de også kan!

Meld gerne tilbage hvad de fortæller så andre kan drage nytte af et
100% korrekt svar.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : -= ? =-

Dato : 07-09-07 14:47

> [...]
> Hvilket de også kan!
>
> Meld gerne tilbage hvad de fortæller så andre kan drage nytte af et

Så har jeg snakket med Microsoft, og teknikkeren var ikke 100% sikker så de
var lige nogle stykker der snakkede sammen, og deres konklution var, at det
sikkert kunne lade sig gøre og boot-menuen vil komme til at indeholde 3
menuvalg - 2 vista-menuer og så den "Anden Windows" som er XP.

P.S. Jeg har ikke betalt mange tusinde for mine 3 produkter, for XP-Pro-DK
lå på computeren da jeg købte den, og Vista Ultimate-DK 32bit og 64bit har
jeg fået gratis af Microsoft ved et seminar. )

BG

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-09-07 16:49

> [...]
>sikkert kunne lade sig gøre og boot-menuen vil komme til at indeholde 3
>menuvalg - 2 vista-menuer og så den "Anden Windows" som er XP.

Det vil også være mit bud.

>P.S. Jeg har ikke betalt mange tusinde for mine 3 produkter, for XP-Pro-DK
>lå på computeren da jeg købte den, og Vista Ultimate-DK 32bit og 64bit har
>jeg fået gratis af Microsoft ved et seminar. )

Ok det var lidt billigere så

For ellers er det nogle dyre.

--
Martin Johansen [6000]