MS Windows
briani 27239
Windows mail i Vista
Fra : urlex

Dato : 05-09-07 12:23

Kan ikke finde ud af tegnet for Euro, men godt for tegnene for dollars
og pundsterling. Når jeg vil sende mail med Eurotegnet kommer
spørgsmålet, vil du sende i unikode og som vist og alligevel bliver
Euro tegnet som et spørgsmålstegn. Hvordan retter jeg det til ?
vh urlex

Fra : ai

Dato : 05-09-07 14:25

...ALT 0128
?
ani

Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-09-07 16:26

Hey

urlex wrote:
> [...]
> spørgsmålet, vil du sende i unikode og som vist og alligevel bliver
> Euro tegnet som et spørgsmålstegn. Hvordan retter jeg det til ?

Tasten "Alt Gr" + "E" = "?"

--
/C.T.

May U Live 2 C The Dawn