Script på web-side?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 08-09-07 21:55

En af mine - givetvis velmenende - klubkammerater har tilsendt mig
nedenstående 'link', som han foreslår placeret på (svæveflyve)klubbens
websted:

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="
http://www.youtube.com/v/4cP8VMpQPOI
[http://www.youtube.com/v/4cP8VMpQPOI]">
</param> <embed src=" http://www.youtube.com/v/4cP8VMpQPOI
[http://www.youtube.com/v/4cP8VMpQPOI]"
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed>
</object>

, men jeg kan ikke overskue, om det uden videre kan 'sættes ind' som det
står - det drejer sig om nogle ret simple html/css-sider
(http://www.oyfss.dk).

Spørgsmålet er altså, hvorledes jeg i praksis får det placeret - og om det
overhovedet er 'en god idé' at gøre det? Selv ville jeg nok blot ha' brugt
et 'almindeligt anchor'! :)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 08-09-07 22:52

> , men jeg kan ikke overskue, om det uden videre kan 'sættes ind' som det
> står - det drejer sig om nogle ret simple html/css-sider
> (http://www.oyfss.dk).

Det kan uden videre sættes ind, som det står.
Du kan jo afprøve det på din egen computer, inden du uploader.
Det er et ganske almindeligt youtube-tingeltangel, der indsætter videoen
direkte på din hjemmeside dér, hvor du placerer koden.

Koden er dén, som YouTube selv foreslår folk, der vil vise klippet på deres
hjemmesider.

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 08-09-07 23:13

Philip Nunnegaard wrote:
> [...]
> direkte på din hjemmeside dér, hvor du placerer koden.
>
> Koden er dén, som YouTube selv foreslår folk, der vil vise klippet på

Tak for svar - så blev jeg *så* klog {også på, hvor han havde 'stumpen'
fra! :)}

--
med venlig hilsen
Hans