trådløs stået af
Fra : Ralph

Dato : 07-09-07 22:50

Sønnike har et sæt trådløst tastatur+mus Logitech MX3200. Det virker ikke
mere, tastatur fuldstændig død, mus højreknap død. Vi har skiftet USB-port,
batterier, connected alt det vi kan INGEN ændring. Findes der en patch, en
"genvej" ELLER?
USB-dimsen der linker blinker som den skal når der connectes, men det virker
bare ikke.

Vi har ikke installeret noget software udover driver - som XP så selv
installerede.

--
Ralph

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 08-09-07 10:20

Ralph wrote:
> [...]
> virker bare ikke.
>
> Vi har ikke installeret noget software udover driver - som XP så selv

Prøv at installere Logitechs drivere.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Ralph

Dato : 08-09-07 14:05

"Erik Olsen DK" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> Prøv at installere Logitechs drivere.

DET virkede, tak, men det har altså virket med standard windows drivere de
sidste par år - forklaring?

--
Ralph

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 08-09-07 14:19

Ralph wrote:
> "Erik Olsen DK" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
>
> DET virkede, tak, men det har altså virket med standard windows
> drivere de sidste par år - forklaring?

Aner det ikke, men jeg har altid brugt Logitechs drivere og har aldrig
haft problemer .-)

Fra : Ralph

Dato : 08-09-07 22:27

"Erik Olsen DK" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

Ekstra mærkeligt. Det trådløse virkede så ikke alligevel med Logitec, OK vi
tager en Genius - også trådløs/USB, virker fint - første gang - men efter
genstart, kun musen. SUK, storebror har dog et godt gammeldags PS2 tast+mus,
så kan HAN jo opgradere til trådløs, MEN DER virker det HELLER ikke.
Kan en defekt PC/defekt USB-port ødelægge et tastatur/mus???
SÅ skal jeg ikke prøve med flere.

--
Ralph

Fra : Pico

Dato : 08-09-07 23:13

Ralph wrote:
> [...]
> gammeldags PS2 tast+mus, så kan HAN jo opgradere til trådløs, MEN DER
> virker det HELLER ikke. Kan en defekt PC/defekt USB-port ødelægge et

Det lyder nok fjollet, men normalt er der 2 kanaler mellem mus/tastur og
modtagerboksen, har I sikret jer at de står til samme kanal ?
--
MVH
Pico

Fra : Ralph

Dato : 09-09-07 16:08

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det lyder nok fjollet, men normalt er der 2 kanaler mellem mus/tastur og
> modtagerboksen, har I sikret jer at de står til samme kanal ?

Jeps det ene sæt har virket i 1½ år, Geniussen er spritnyt

--
Ralph