usb pen drive min 4 gb ?
Fra : Peter

Dato : 06-09-07 13:43

Hvad forslår I

Jeg har set på corsair survivor 4 gb og Sanddisk 4 gb, men hvad er jeres
erfaring.

Jeg skal primært bruge den som backup men også flytte filer med den.

Den skal kunne tåle lidt, og skal kun have cryptering af indhold.

Den skal helst også kunne låses for skrivning, så jeg kan sætte den i en
virus inficeret pc og køre antivirus fra pen driven

Har I et sted jeg kan se test af disse

Mvh Peter

Fra : Sune

Dato : 06-09-07 18:56

On Thu, 6 Sep 2007 14:42:38 +0200, "Peter" <petros@petroliumdanmarksnathuer.dk> wrote:

>Jeg har set på corsair survivor 4 gb og Sanddisk 4 gb, men hvad er jeres
>erfaring.

Hvis du skal have Corsair skal du købe GT modellerne.
De er langt hurtigere end de gamle modeller der ikke er GT.

Survivor fåes også i GT model.

>Har I et sted jeg kan se test af disse

Jeg købte en Corsair Voyager GT i sidste uge.
Den er lynende hurtig, langt hurtigere end alle andre i de tests jeg kunne finde på nettet.
Disse tests kan du sikkert også finde hvis du benytter Google

Mvh
Sune

Fra : Peter

Dato : 07-09-07 07:21

"Sune" <april2007@tdcadslw.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> finde på nettet.
> Disse tests kan du sikkert også finde hvis du benytter Google

Tak for hjælpen

Det bliver nok en survivor i gt model, da jeg skal have den med udendørs