Andet multimedie
bentjuul 3670
Mangler font til Adobe Illustrator
Fra : K

Dato : 07-09-07 09:00

Hej

jeg har fået et logo sendt, som jeg skal redigere i, men når jeg åbner
logoet, får jeg en font fejl. Jeg går ud fra, at det er fordi jeg
mangler font'en hun har brugt.
Den hedder Stacker og Stacker oblique, og jeg kan simpelthen ikke
finde den nogen steder.

Er der nogen der kan hjælpe?

/K.

Fra : Max

Dato : 07-09-07 09:06

Hej K

> Den hedder Stacker og Stacker oblique, og jeg kan simpelthen ikke
> finde den nogen steder.
>
> Er der nogen der kan hjælpe?

Ja, hende der har sendt dig logoet, bed hende sende dem med.

--
Mvh Max

Fra : CanonBonke

Dato : 07-09-07 17:37

"K" <kennet_r@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Har du kigget her: http://simplythebest.net/fonts/ ?
mvh Knud

Fra : CanonBonke

Dato : 07-09-07 17:44

| Har du kigget her: http://simplythebest.net/fonts/ ?
| mvh Knud

Undskyld,nu har jeg tjekket, og ingen af skrifttyperne er på
nævnte side
Knud

Fra : TB

Dato : 07-09-07 19:57

On 7 Sep., 18:44, "CanonBonke" <k...@wedebo.dk> wrote:

> Undskyld,nu har jeg tjekket, og ingen af skrifttyperne er på
> nævnte side

Hvad har du fået det som eps, pdf eller......

Hilsner
Tomasz

Fra : CanonBonke

Dato : 08-09-07 08:43

Hvad har du fået det som eps, pdf eller......

Der er udførlig info på siden, hvor du henter de enkelte fonts,
oftest som .zip, hvor du udpakker og lægger dem i din mappe
"fonts" (Så vidt jeg husker
mvh Knud

Fra : TB

Dato : 08-09-07 15:13

On 8 Sep., 09:42, "CanonBonke" <k...@wedebo.dk> wrote:
> [...]
>
> Der er udførlig info på siden, hvor du henter de enkelte fonts,
> oftest som .zip, hvor du udpakker og lægger dem i din mappe

Hej
En lille misforståelse
Jeg spørger K om logo og ikke om skrifttypper. I hvad for noget format
har K fået logoen.

Mange hilsner
Tomasz

Fra : K

Dato : 13-09-07 07:16

Undskyld ventetiden, et par lange og sene arbejdsdage.

Jeg har fået det i ai, da det er lavet i Adobe illustrator. Det er nok
ikke muligt for mig at få font'en af hende, da hun er meget svær og få
kontakt til. Min kammerat som jeg skal lave det for, har prøvet flere
gange uden held.
Jeg har søgt på google, men umiddelbart kan jeg ikke finde noget der
hedder det samme.

/K.

Fra : Max

Dato : 13-09-07 09:17

Hej K

> ikke muligt for mig at få font'en af hende, da hun er meget svær og få
> kontakt til. Min kammerat som jeg skal lave det for, har prøvet flere
> gange uden held.

Hun henvender sig vel når hun savner sit logo.

--
Mvh Max

Fra : K

Dato : 13-09-07 10:20

Øhh, hun har bare lavet det for ham, men har ikke kunnet finde ud af
at lave det til et website, så tror ikke hun kommer til at savne det.
Som sagt har hun lavet det for min kammerat, og nu gider han ikke
vente længere på hende, og har spurgt om min hjælp. (Det har han godt
nok ikke fået meget ud af endnu

/K.

Fra : Max

Dato : 13-09-07 10:36

Hej K

> Øhh, hun har bare lavet det for ham, men har ikke kunnet finde ud af
> at lave det til et website, så tror ikke hun kommer til at savne det.

Ok, jeg havde forstået det den anden vej.

Men så prøv http://www.myfonts.com/WhatTheFont/

--
Mvh Max