Rødvine fra sebastiani
Fra : morten.b.johansen@gm~

Dato : 05-09-07 14:44

Hey

Fik hos et besøg hos resturant paustian noget rødvin fra sebastiani,
og det var fantastisk godt! Har prøvet at google en vin handler her i
KBH området der har dem uden held. Er der nogle der kender et sted
hvor de har disse lækre vine?

Mvh
Morten

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 05-09-07 16:38

<morten.b.johansen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

ikke i kbh men

Søgeresultaterne 1 - 10 ud af 506 på dansk for sebastiani (0,10
sekunder)

Sigurd Müller Vinhandel A/S - Skænk livet smag...

www.smv.dk

Fra : morten.b.johansen@gm~

Dato : 06-09-07 06:52

On Sep 5, 5:38 pm, "Anders Halskov-Jensen" <and...@vinkritik.dk>
wrote:
> [...]
> sekunder)
>
> Sigurd Müller Vinhandel A/S - Skænk livet smag...

jo jo smv havde jeg fundet men det er jo ikke kbh!

Mvh
Morten

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 06-09-07 08:14

morten.b.johansen@gmail.com wrote:

> [...]
> og det var fantastisk godt! Har prøvet at google en vin handler her i
> KBH området der har dem uden held. Er der nogle der kender et sted

Prøv at ringe til Paustian; det kan meget vel tænkes, at de får den fra
udlandet.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : morten.b.johansen@gm~

Dato : 06-09-07 13:37

wrote:
> [...]
> sekunder)
>
> Sigurd Müller Vinhandel A/S - Skænk livet smag...

Har mailet smv, de har eneforhandling i DK, tager 80 kr for at sende
til KBH...
mvh
Morten