Gennemsigtig pose til vand osv - hvor?
Fra : Johannes

Dato : 07-09-07 13:27

Hej,

Hvor kan man købe en gennemsigtig plasticpose på max 1 liter og med genluk ?

Helst billigt? - kan man få den gratis ved lufthavnen(Århus / Billund ?

--
Med Venlig Hilsen
Johannes

Fra : jimmi1311

Dato : 07-09-07 13:37

On 7 Sep., 14:27, "Johannes" <loopfore...@NOSPAMgmail.com> wrote:
> [...]
>
> Helst billigt? - kan man få den gratis ved lufthavnen(Århus / Billund ?

Hej Johannes

Man plejer at kunne få dem gratis i de små lufthavne - det kunne man i
hvert fald i Sønderborg. Ellers kan man altid købe en for ikke ret
mange kroner

MVH
JImmi

Fra : BA

Dato : 07-09-07 15:25

Matas

Fra : Martin Sørensen

Dato : 07-09-07 18:08

> Hvor kan man købe en gennemsigtig plasticpose på max 1 liter og med
> genluk ?
> Helst billigt? - kan man få den gratis ved lufthavnen(Århus / Billund
> ?

Nogle lufthavne har dem liggende til gratis brug - andre steder skal man
købe dem i kiosken i lufthavnen. 7-11 skulle også have dem.
Jeg tvivler på at der er lufthavne der ikke har dem tilgængelige
overhovedet.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : -= JF =-

Dato : 07-09-07 19:19

Johannes skrev:

> Hvor kan man købe en gennemsigtig plasticpose på max 1 liter og med genluk ?
> Helst billigt? - kan man få den gratis ved lufthavnen(Århus / Billund ?

Ja, undskyld mig - men når man begynder at lede efter tilbud på en
plasticpose til et par kroner, så går man altså i meget små sko.

--
Mvh. John

Fra : BA

Dato : 07-09-07 21:09

De skal jo have en bestemt slags genluk, for at de kan bruges til at få
gennem securitychecket.

Forøvrigt må man ikke have mere en én dl væske ad gangen med i en beholder
der kun kan rumme en dl - forvirret:
Jeg måtte ikke have 1dl vand med til med pilleslug i en flaske der kunne
være mere i - og i posen!!

http://www.sas.dk/da/Alt_om_rejsen/Bagage/Handbagage/Handbagage-England/?vst=true

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : -= JF =-

Dato : 07-09-07 21:37

BA skrev:
> De skal jo have en bestemt slags genluk, for at de kan bruges til at få
> gennem securitychecket.

Jo jo. Den er jeg med på
Men stadig - De koster 1,- eller 2,- og så er der altså ikke meget at
spare, om så man får den gratis.

--
Mvh. John

Fra : BA

Dato : 07-09-07 23:01

Ja, hellere købe dem i god tid end at stå med håret i postkassen på den
yderste dag.

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-07 22:01

"BA" <paogbaKANIN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kun kan rumme en dl - forvirret:
> Jeg måtte ikke have 1dl vand med til med pilleslug i en flaske der kunne

Kan man ikke købe noget at drikke i flyet ?
Venlig hilsen
Anne

Fra : BA

Dato : 10-09-07 09:58

> Kan man ikke købe noget at drikke i flyet ?
> Venlig hilsen
> Anne

Jo som regel ca 2 - 2½dl vand for 20kr!

Man kan også bestille noget "toldfrit", der så ligger på ens sæde, når man
kommer. Det er som regel billigere, men man kan jo ikke købe toldfrit
postevand. I princippet må man ikke åbne posen, men det gør de fleste jo for
at se på div parfumer m.m..

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-07 12:21

> [...]
> kommer. Det er som regel billigere, men man kan jo ikke købe toldfrit
> postevand. I princippet må man ikke åbne posen, men det gør de fleste jo

Så er det jo ikke det store problem.
Venlig hilsen
Anne

Fra : -= JF =-

Dato : 10-09-07 16:47

AM skrev:

> [...]

Jeg har nu aldrig fået serveret andet end halvlitersflasker i flyene.

--
Mvh. John

Fra : Aina Nilsen

Dato : 10-09-07 13:24

"BA" <paogbaKANIN@mail.dk> skrev i melding

> [...]
> kommer. Det er som regel billigere, men man kan jo ikke købe toldfrit
> postevand. I princippet må man ikke åbne posen, men det gør de fleste jo

Det er mulig å ta med seg en tom vannflaske gjennom sikkerhetskontrollen og
så få den fylt etterpå. Det er jo som oftest tilgang på en vask på
toilettene.

hilsen
Aina

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-07 15:03

"Aina Nilsen" <mustang_sally@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Det er mulig å ta med seg en tom vannflaske gjennom sikkerhetskontrollen
> og så få den fylt etterpå. Det er jo som oftest tilgang på en vask på

Man kan vel også købe en sodavand i flyet
Hilsen Anne

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 07-09-07 23:11

"Johannes" <loopforever@NOSPAMgmail.com> wrote:

>Hej,
>
>Hvor kan man købe en gennemsigtig plasticpose på max 1 liter og med genluk ?
>
>Helst billigt? - kan man få den gratis ved lufthavnen(Århus / Billund ?

Gratis i Billund. Hænger på en stander.

mvh

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)

Fra : Johannes

Dato : 07-09-07 23:30

Hej,

Det var mere for at vide hvor man kunne få dem..

Har gået og kigget lidt men ikke rigtig kunne finde noget,
men det måtte folk her jo vide, og det gjorde dig jo også

Tak for svarende.

--
Med Venlig Hilsen
Johannnes

Fra : Hanne

Dato : 08-09-07 11:45

Bl.a. Kvickly har dem. 10 stk. i en lille papæske "Check-In Bag, smartzip.

mvh
Hanne