ROLEFF KODRA-BLOUSON
Fra : Thomas Holm Jensen

Dato : 07-09-07 15:30

Nogle der kender dette mærke i beklædning

Mvh

Thomas

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-09-07 19:41

"Thomas Holm Jensen" <thomas@lilledan.dk> skrev i meddelelsen
> Nogle der kender dette mærke i beklædning
>
> Mvh
>
> Thomas

Hej THomas
Jeg har et par billige jakker af det mærke (1000 og 400kr), de fungerer fint
nok. Lynlåse, syninger, osv. holder stadig fint. har ikke prøvet at ligge
mig ned i dem, men regner med, at de vil holde som det meste andet tekstil.
De bliver ikke længere brugt så meget, foretrækker min læderjakke, den
sidder meget bedre og giver mig større tryghed, hvis uheldet nu skulle være
ude.

Mvh
Anders

Fra : Anders Majland

Dato : 07-09-07 20:09

> Jeg har et par billige jakker af det mærke

Jeg købte også et sæt på postodre fordi det var et resttilbud jeg ikke kunne
stå for. Bukserne passede mig ikke og de røg retur - og efter en enkel
køretur solgte jeg jakken. Jeg kan ikke huske hvilken menbran der var i men
den var simpelthen for tæt (sammenlignet med rukka med goretex)

Kvaliteten virker nu ganske fin på lynlåse, syninger mm