Katte og matrikelnumrer:-)
Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 16:31

Ja katte og grænser.

Det er Rocke der ikke rigtigt ved hvor hegnet er.
Dvs. det ved han godt, og han kravler ikke op, for at komme ud.
Skræmmetur HeHe, ja han kom på skræmmetur.

Men er der hul i hegnet, og han kan komme igennem med 3 ben på jorden, så er
der en officel udgang mener han.
Det med at klatre op i hegnet, det har han lært, Det må man ikke.
Men er der hul, ja så er der åbent, mener han.

Lortehegn jeg har brugt, Og det har jeg vist skrevet før

Nå, nu er der indkøbt noget fintmasket hegn, til undersiden af hegnet.

HeHe stadigvæk noget L... fra HN.

Men det ser ud til at Rocke, kun løber ud, hvis han kan komme igennem med 3
ben på jorden.

Så med mine katte er jeg vist stadigvæk, en glad ejer af inde-udekatte, på
egen matrikkel.

Kosmos min anden kat, Ja han er jo storebror.

Han løber ind og sladrer Hver gang Rocke er på springtur
Dygtig kat.
Og han fortæller det ved at gøre ting man ikke må. HeHe.
Som at gå på mine laptops og miave højt.
Det virker.

Nu er Rocke kun stukket af ,Ud få gange, for lige så snart jeg har lukket
hullet, ja der bliver han indenfor hegnet.

Og han er nu nem at hente hjem, ja når jeg finder ham.

Han lægger sig på ryggen, og spinder når han ser mig Se hvor har jeg det
godt, osv.

Ja det er ikke nemt at holde dem på egen matrikkel.

Men det er nu sjovt, at der er forskel på at klatre i, eller mase sig
igennem hegnet

Sådan er han, åbenbart. HeHe.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 07-09-07 19:17

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> [...]
> Dygtig kat.
> Og han fortæller det ved at gøre ting man ikke må. HeHe.
> Som at gå på mine laptops og miave højt.

Ja, man lærer jo deres sprog at kende. Doughnut kan også fortælle mig
hvid Lante står ved havedøren og vil ind, så miaver hun på en helt
speciel måde. det er lidt sjovt synes jeg.

Heldigvis har mine ikke fundet nye veje ud siden jeg fik lukket toppen
ved den overdækkede terasse. Jeg venter jo med spænding på om de finder
nye steder. Men indrømmet, det hegn jeg købte er stærkt, så det bliver
ikke lige de første år selve hegnet der giver problemer, mere måden det
er sat op. Min have er jo ret dumt anlagt så den kan blive et problem
henad vejen.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 19:42

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke lige de første år selve hegnet der giver problemer, mere måden det
> er sat op. Min have er jo ret dumt anlagt så den kan blive et problem

HeHe ja nu er det jo ikke så ofte at Kosmos sladrer
Og han starter jo lidt blidt, med at snakke til mig.
Når jeg så ikke fatter hvad han siger, ja så må han jo gå til extremerne.
Som feks. at gå på mine bærdbare computere. Møgkat

Du har jo købt et rigtigt godt hegn, der holder mange år.
Jeg troede jeg var smart og købte et skod hegn.
Det skal veligeholdes hele tiden ØV
Nå men ,det ser ud til ,at, med mine miverer, er det kun det nederste af mit
hegn der skal være perfektet.

Mvh Allan

Fra : HSLK

Dato : 08-09-07 07:07

Allan udtrykte præcist:
> [...]
>
> Ja det er ikke nemt at holde dem på egen matrikkel.
>
> Men det er nu sjovt, at der er forskel på at klatre i, eller mase sig igennem

Hejsa allan

Det der onkel harald hegn det kan kattene simpelhen bide over
Jeg har i min kattegård sat noget have havehegn men grøn plastik om men
mindre masker end normalt men på lågen havde jeg sat onkel harald hønse
tråd det gnavede Robin igennem men jeg nåede heldigvis og opdage havd
han have gang i før han kunne komme igennem og satte en plade på lågen
i stedet. lol så igen spring tur der lol.
jeg mener det hegn jeg har kan købes i silvan

knus Henriette.

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-07 17:43

"HSLK" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stedet. lol så igen spring tur der lol.
> jeg mener det hegn jeg har kan købes i silvan

Jeg tror det er nok, at de løber hurtigt nok ind i det.
sådan en klump med fart på. Hehe.
Men det er jo nemt med 2 stk kastrede han MCO, de mister ligesom lysten med
tiden.
Og nu er der hjemkøbt noget fintmasket galvaniseret hønsehegn.
Jeg har jo et kæmpe problem med grunden, der er indhegnet, Den skråner,nogle
steder.
Så hegnet må ikke være for tykt,stift.

Mvh Allan

Fra : HSLK

Dato : 10-09-07 08:01

Allan forklarede den 09-09-2007:
> [...]
> Og nu er der hjemkøbt noget fintmasket galvaniseret hønsehegn.
> Jeg har jo et kæmpe problem med grunden, der er indhegnet, Den skråner,nogle

Hejsa

lol lol lol

Så er det hegn jeg bruger nok for tykt
Håber det lykkedes dig at holde houdini inde :')

Knus Henriette.

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 17:35

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja katte og grænser.
>
> Det er Rocke der ikke rigtigt ved hvor hegnet er.

Det virker Ja noget virkede men glad jeg er.
Jeg har glade indekatte der er udekatte når de vil i indhegnegningen.
Og bliver inde

Mvh Allan