Jeg har fundet en killing hjælp
Fra : kleo

Dato : 07-09-07 14:28

Jeg har fundet en killing, (endnu engang), men denne her er lidt
skidtmads, en lille 8-10 ugers 3 farvet kat som vrimlede med lopper og
med tyk orme mave, den har fået ormekur (havde en tab. liggende), den
har fået loppe kur, så det er også ok, men det lille pus er snottet
nyser og sprutter virker frisk ellers, kan den være forkølet?
nøj hvor er den mager hvad giver jeg den? Dur det at give fløde eller er
det bare killingefoder den skal have?
Den spiser godt er virker glad og frisk, leger og spinder, sød lille
kat, (men nu skal det altså stoppe det her er nr. 6 så kan vi ikke have
flere).

Med venlig hilsen
Bodil
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : lh

Dato : 07-09-07 18:16

"kleo" <bodildcKATTE@BAKKEprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den spiser godt er virker glad og frisk, leger og spinder, sød lille
> kat, (men nu skal det altså stoppe det her er nr. 6 så kan vi ikke have

Ja, den er jo snottet og du skal have noget behandling til den.
Mht til foder, er det ok med killingefoder. Man skal nok være lidt varsom
med at give for fedt og for meget, selvom de er meget tynde. Spiser de godt,
kommer sulet på kroppen af sig selv.
Jeg har før gjort det at hvis og når jeg har fundet små killinger får de
lidt fløde med vand, eller KMR som ekstra hvis de trænger til noget ekstra
energi.

lh

Fra : Aradia

Dato : 08-09-07 09:05

Kære Bodil

Synes du skal give hittekilling.dk et ring - der vil helt sikkert være hjælp
at hente!!!

Du må endelig ikke give den fløde!!! Vand og killingefoder (evt. opblødt) er
nok, indtil du har fået hjælp til killingen - som sagt giv hittekilling,dk
et kald, det er absolut besværet værd! Du finder oplysningerne her:
http://hittekilling.dk/plejefamilier.htm

Mvh.
Aradia

Støt Hittekilling.dk!!!! Se mere her: http://www.hittekilling.dk