Tove
Fra : Eva

Dato : 05-09-07 15:00

Tove, var det ikke dig, der skrev om Paul Potts?

Han synger live på Rådhuspladsen her til aften og det sendes i "Aftenshowet"
på DR1, det starter klokken 18.

Efter min mening er hans popularitet i den grad velfortjent - sikke en
stemme.

mvh Eva

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-09-07 15:12

Eva wrote:
> [...]
> "Aftenshowet" på DR1, det starter klokken 18.
>
> Efter min mening er hans popularitet i den grad velfortjent -

Eva kom her og få et kæmpekram LOL Jeg havde hørt, at han skulle i
"Aftenshowet", men ikke hvilken dag. Ved godt at jeg er OT, men selv
min mand der synes at opera (og ballet ) skal sendes om natten,
synes at han er fantastisk. Tusind tak for oplysningen. Det bliver i
hvert fald optaget på DVD'en, og undskyld til jer andre for at gå
OT, men jeg synes lige at I også skulle tænde for "Aftenshowet". I
er så søde, så jeg ved at jeg nok skal blive tilgivet.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Eva

Dato : 05-09-07 15:17

> [...]
> lige at I også skulle tænde for "Aftenshowet". I er så søde, så jeg ved at

Jeg undskylder også, at jeg var OT i mit første indlæg - og glemte at skrive
det.

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-07 15:48

"Eva" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg undskylder også, at jeg var OT i mit første indlæg - og glemte at
> skrive det.
>
> mvh Eva

Ja nu må jeg jo se om min ene kat reagerer på opera som han gør når der
kører et udrykningskørertøj forbi, han tænder helt af på sirenelyden
Hehe så er det ikke helt OT mere.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-09-07 16:10

Allan wrote:
> [...]
> når der kører et udrykningskørertøj forbi, han tænder helt af på
> sirenelyden Hehe så er det ikke helt OT mere.

Tak Allan LOL

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 17:23

Klip en masse

Nej mine mivere var da godt nok ligeglade med den musik fra fjersynet.

Så den test virkede, de var ligeglade.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-09-07 17:39

Allan wrote:

> Nej mine mivere var da godt nok ligeglade med den musik fra
> fjersynet.
> Så den test virkede, de var ligeglade.
>
> Mvh Allan

Fint Allan, så kan du roligt høre opera når misserne ikke bliver
bange .

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 17:53

> Fint Allan, så kan du roligt høre opera når misserne ikke bliver bange .

(-: så ved du slet ikke hvor de gemmer sig når der bliver spillet højt.

Og det ved jeg heller ikke, Hmm jeg har vist ikke spillet højt for dem her.

Nå men det må de have tilgode

Mvh Allan