Defekte fælge!!!!!
Fra : Kaj Rasmussen

Dato : 07-09-07 09:46

Hej

Hvis man har købt campingvogn inden for de sidste to år, vil det være en god
ide at tjekke sine fælge.
På vej hjem fra Tyskland i sommer flækkede vores fælg på campingvognen. det
er en Hobby fra 2006.
Se www.dcu.dk under "mellem campister" og under kategori "vogne og udstyr".
Se fælg fabrikkens hjemmeside www.felgen-tausch.com hvor man kan se hvad man
skal se efter.
Se også under www.campingferie.dk
Fælgene er trukket tilbage i Tyskland men ikke i Danmark.
Flere andre vogne end Hobby bruge disse fælge.

Med venlig hilsen
Kaj Rasmussen

Fra : Jan Boegh

Dato : 07-09-07 15:08

Kaj Rasmussen skrev i 609a1$46e10fd3$55182d6e$13689@news.arrownet.dk
dette:
> Hej
>
> Hvis man har købt campingvogn inden for de sidste to år, vil det være

Gælder det andre mærker end 'Hobby'? Der var lang vej ned, før jeg fandt ud
af at det var irellevant for mig, der har en Dethleffs.

vh
Jan

--
Jan Bøgh (j a n snabela b o e g h punktum net / http://jan.boegh.net )
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN,

Fra : Kaj Rasmussen

Dato : 07-09-07 15:27

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse
> [...]
> the second mistake was called WO-MAN,
> and the third mistake was the invention of THE POODLE."
Det skulle også gælde for Fendt og Knaus muligvis flere
vh
Kaj Rasmussen

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 10-09-07 07:09

Hej Kaj

Hvorfor ikke bare skrive det drejer sig om 5 huls stålfælge!
Desuden skal dette stå mellem Bolte foran :
R1.14.019, R1.14.020 oder R1.14.058

eller dette på fælg ringen :

"5 ½ x 14 H2" und dem Schriftzug "Gianetti

Route" auch die Produktionscharge "23 05" oder "28 05"

OG så undrer det mig at importørene ikke har reageret i DK ?

Her er den udførlige vejledning på TYSK !

http://www.felgen-tausch.com/sicherheitsinformation019.pdf

Hvor har du fundet ud af at det også er Knauss+ Fendt ?

Kim

Quote:
"Kaj Rasmussen" Det skulle også gælde for Fendt og Knaus muligvis flere

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 10-09-07 07:14

> Det skulle også gælde for Fendt og Knaus muligvis flere
> vh
> Kaj Rasmussen
Hej Kaj

Fandt lige dette også , så man skal vel lige checke vogne med stålfælg købt
efter Juni 2006 :
Nur wenn auf dem

Felgenring hinter der Größenangabe "5 ½ x 15 H2" und dem Schriftzug
"Gianetti

Route" auch die Produktionscharge 14 06 05 eingestanzt ist, muss Ihre Felge