sko der blinker
Fra : Lars Raaby

Dato : 07-09-07 15:26

Hvor kan jeg købe et par sko der blinker når de bliver brugt?
Det er til en dreng str. 28-29

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 16:15

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan jeg købe et par sko der blinker når de bliver brugt?
> Det er til en dreng str. 28-29

Bilka har haft dem i foråret. Ved dog ikke om de har dem pt.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Dorthe

Dato : 07-09-07 18:20

Vi har lige fået et par - tror de var fra Aldi eller Rema1000

Fra : René Kjær

Dato : 07-09-07 19:29

hej

vi fandt nogen for 14 dage siden i tøj og sko

mette

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-07 08:48

Lars Raaby wrote:
> Hvor kan jeg købe et par sko der blinker når de bliver brugt?
> Det er til en dreng str. 28-29

I de fleste skobutikker vil jeg mene...

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Jesper Laursen

Dato : 10-09-07 17:21

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor kan jeg købe et par sko der blinker når de bliver brugt?
> Det er til en dreng str. 28-29
>
> --

Vi købte nogle til knægten i Sko-Ringen. De hedder SkoFus, mener jeg. De er
dog i den lidt dyre ende, men meget holdbare. (Ikke lysdioderne, men resten
af skoen)
Dioderne er generelt ikke ret holdbare.