Forms
Fra : Jonathan Refsgaard

Dato : 06-09-07 14:34

Hej!...

Jeg ønsker at lave en form, hvor den info man indtaster, ikke
bare bliver vist i samme side ved hjælp af asp, men også gemt på
siden, så den kan åbnes igen på et andet tidspunkt.

ex.

<form method="get" action="default.asp">
First Name: <input type="text" name="fname" />
Last Name: <input type="text" name="lname" />
<input type="submit" value="Submit" />
</form>

Jeg vil have "fname" og "lname" til at blive skrevet på
"default.asp", og derefter blive ledt videre til "default.asp",
så jeg kan se det.(og igen på et andet tidspunk hvis jeg går ind
http://min-hjemmeside.dk/default.asp )

Lidt ligesom funktionen her, når jeg laver et indlæg.

Er der nogen der har en guide til det, eller kan kode det for
mig?
(Har et godt kendskab til html,css & lidt asp, så et eksempel på
en kode ville være nok)

Har søgt lidt på det, og jeg kan vist se ud fra det at der er
noget cgi indblandet, og det har jeg ikke rigtig forstand på.

På forhånd tak
Jonathan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 06-09-07 22:28

Jonathan Refsgaard wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Hej!...
>
> Jeg ønsker at lave en form, hvor den info man indtaster, ikke
> bare bliver vist i samme side ved hjælp af asp, men også gemt

> siden, så den kan åbnes igen på et andet tidspunkt.

Det forløsende ord er Database.

PerR