Mangler en kode til at billedet ikke gemme~
Fra : Charlotte L.

Dato : 05-09-07 11:59

Jeg vil i min e-mail skabelon have et billede i bunden der skal
skifte en gang i mellem - men jeg mangler et stykke kode så
billedet ikke bliver gemt i computerens hukommelse.

Er der nogen der ligger inde med sådan et lille stykke kode de
vil dele med mig

Charlotte

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Charlotte L.

Dato : 05-09-07 13:33

Charlotte L. wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> billedet ikke bliver gemt i computerens hukommelse.
>
> Er der nogen der ligger inde med sådan et lille stykke kode de

Jeg har prøvet at sættet dette ind i min <head> - men det virker
ikke.

Fra : Charlotte L.

Dato : 05-09-07 13:34

Charlotte L. wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Jeg har prøvet at sættet dette ind i min <head> - men det virker
> ikke.

Her kommer der så lige linket
http://www.html-faq.dk/1006.asp

Fra : Charlotte L

Dato : 05-09-07 13:53

Jeg har fundet ud af det.

Den maskine der udsender mailen, skal lige lukke og åbne outlook ved
skift at billede, så virker det

Fra : Per Rasmussen

Dato : 05-09-07 13:58

> [...]
> billedet ikke bliver gemt i computerens hukommelse.
>
> Er der nogen der ligger inde med sådan et lille stykke kode de

Hvis jeg forstår dig rigtigt, så skal du bruge det til at sende
mail fra f.eks outlook?

Det eksempel du sidder og forsøger dig med, har jo ikke noget at
gøre med at sende en e-mail med forskellige billeder.

For mig at se bliver det aktuelle billede altid sendt med
e-mailen, uanset om brugeren har modtaget en tidligere e-mail fra
dig med et andet billede.

PerR