Links fra mailbox til hjemmesider fungerer~
Fra : nicolai

Dato : 06-09-07 12:11

Hej

Jeg har fået nogle problemer med min PC, som jeg håber nogen kan hjælpe mig
med.

Den var blevet så langsom og der kom nogle fejlmeldinger, hver gang jeg
ville lukke for en side, jeg havde været inde for at kikke på på nettet.

F.eks. stod der

Instruktion ved "0x046d0530" refererede hukommelse ved "0x046d0530".

Hukommelsen kunne ikke "read". Klik OK for at afslutte programmet

og når jeg klikkede på OK tog det allligevel lang tid før den kunne lukke.

Jeg downloadede en ny Internet Explorer og opgraderede fra 6 til 7.

Desværre har jeg stadig problemet - og jeg må ofte trykke Ctrl.Alt.Del og
vente nogen tid for at lukke en side ned.

Det andet problem og det der generer mest er, at jeg ofte ikke kan klikke på
et link i en e-mail og derfra komme ind på en side.

Jeg tror fejlen kommer fra IE, da der intet er i vejen for at klikke mig
frem via min mands Browser og mailprogram Mozilla.

Jeg har prøvet i Browseren at gå ind på Funktioner-
Internetndstillinger -Beskyttelse af personlige oplysninger. og der sidder
ved blokering af pop-op-vinduer en rund rød ring med en skråstreg over samt
et udråbstegn.

Hvad kan jeg gøre.

Jeg kører Windows XP, og Explorer 7 samt Norton commander securety ned
firewall.

stadig problemet - og jeg må ofte trykke Ctrl.Alt.Del og vente nogen tid for
at lukke en side ned.
Jeg har prøvet at vælge Mozilla som browser. Der er problemet løst. Jeg kan
klikke på links og komme videre til alle sider, men...

der får jeg et andet problem.

Jeg er medlem af et forum, der hedder Hobbynettet.dk.

Når jeg bruger Mozilla kan jeg godt komme derind, men jeg kan kun læse ...
ikke skrive eller besvare en tråd....

Jeg ville ønske jeg kunne bruge Mozilla som browser til at se links fra min
mailbox og IE7, når jeg følger mit hobbyforum.

Hvad kan jeg gøre. ?

Med venlig hilsen

Gerda - Randers

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-09-07 18:34

Den 06-09-07 13.10 skrev nicolai følgende:

> Det andet problem og det der generer mest er, at jeg ofte ikke kan klikke på
> et link i en e-mail og derfra komme ind på en side.

Du skal have fortalt Windows, hvilken browser der skal benyttes til at
åbne linket i:
Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
programadgang og -standarder.

> Jeg er medlem af et forum, der hedder Hobbynettet.dk.
>
> Når jeg bruger Mozilla kan jeg godt komme derind, men jeg kan kun læse ...
> ikke skrive eller besvare en tråd....

Hvad gør du for at logge ind, og hvilken fejlmeddelelse får du? Der er
tale om et ganske almindeligt phpbb-forum, som virker ganske fint i
Firefox. MozillaDanmark bruger det såmænd selv (omend med et andet
udseende).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup.