Goodbye, liste C
Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-07 11:53

Det var dråben. Jeg stemmer ikke på liste C ved næste valg med mindre, der
sker noget meget dramatisk mht. udskiftning af den nuværende ledelse og med
hensyn til den førte politik. Hvis K blot skal være et dikkende vedhæng til
V og DF, har partiet overlevet sig selv, og bør dø i stilhed. V har for
længst afsløret sig som et taburetklæbende, opportunistisk socialdemkokrati,
så jeg ved fandme snart ikke, hvem jeg skal stemme på. RV? No way. Been
there. Done that. NA? Muligvis.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 04-09-07 12:15

> [...]
> socialdemkokrati, så jeg ved fandme snart ikke, hvem jeg skal stemme på.
> RV? No way. Been there. Done that. NA? Muligvis.

Du er det fødte medlem hos løsgængeren NH.

Fra : Ole

Dato : 04-09-07 13:46

Jens Bruun wrote:
> [...]
> så jeg ved fandme snart ikke, hvem jeg skal stemme på. RV? No way. Been

Det virker som om at du ikke rigtigt har spottet hvad de forskellige
partier står for.

C har altid været nogle småklynkende fjolser, måske det var derfor
at de fik din stemme

Ole M

Fra : Brian og Charlotte

Dato : 04-09-07 13:50

Har det helt på samme måde. At de konservative vælger at lægge stemmer til
det politiske makværk var dråben, der fik mit bæger til at flyde over.
Det første udspil var ikke meget bedre, men var trods alt et skridt i den
rigtige retning. Det seneste udspil handler ikke om samfundsdynamik og
arbejdspladser, men kun om at kunne dokumentere, at man har leveret en
skattelettelse.
Den er efter min bedste overbevisning kun lavet for at lukke munden på
vælgerne frem til 2015.

Nej, der er nok ikke andre udveje end at kigge på NA.

Mvh,
Brian R.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 04-09-07 16:04

On Tue, 4 Sep 2007 14:49:38 +0200, Brian og Charlotte wrote:

> [...]
> vælgerne frem til 2015.
>
> Nej, der er nok ikke andre udveje end at kigge på NA.

Go for it, go!

Så kan vi der vil stemme på venstrefløjen slappe lidt af:

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-07 17:45

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Så kan vi der vil stemme på venstrefløjen slappe lidt af:

Jeres æra er for længst slut, men I kan jo ånde lettet op, når I nu har V og
DF til at videreføre den socialdemokratiske politik.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra :    ab©

Dato : 05-09-07 11:14

> Jeres æra er for længst slut, men I kan jo ånde lettet op, når I nu har V
> og DF til at videreføre den socialdemokratiske politik.

Tænk sig at nogen (bare nogenlunde veltænkende) kan falde for at stemme på
"vi-har-nok-i-os-selv-lad alle-andre-hytte-sig-selv-C" :-/

ab©

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-09-07 11:28

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> Tænk sig at nogen (bare nogenlunde veltænkende) kan falde for at
> stemme på "vi-har-nok-i-os-selv-lad alle-andre-hytte-sig-selv-C" :-/

Et kort øjeblik overvejede jeg at svare dig med argumentation, men opgav. Du
kan så tænke lidt over, hvorfor du ikke er værd at spilde argumenter på...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-09-07 13:34

Jens Bruun wrote:

> Du kan så tænke lidt over, hvorfor du ikke er værd at spilde argumenter
> på...

Hvad tror du selv der vil komme ud af et sådant forsøg?

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Michael Weber

Dato : 05-09-07 01:18

> [...]
socialdemkokrati,
> så jeg ved fandme snart ikke, hvem jeg skal stemme på. RV? No way. Been

"Bend Over" Bendtsen har vist ramt skatteloftet for, hvad talentet kan bære
m.h.t. forhandlingsteknik.
Sørgeligt.

Fra : Joakim

Dato : 05-09-07 05:06

> [...]
> socialdemkokrati, så jeg ved fandme snart ikke, hvem jeg skal
> stemme på. RV? No way. Been there. Done that. NA? Muligvis.

Hvad beklager du dig over? Skattepakken er da et skridt i den
rigtige retning. Og psst...hvor mange mandater er det lige at K kan
mønstre?