Forsøg på muhamedanerterror afsløret i KBH
Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-09-07 11:20

Politiet og PET har afsløret et Muhamedaner komplot i KBH der gik ud på at
sprænge bomber formodentlig i KBH. Lad os takke de mange hæderlige danske
muslimer der har hjulpet med i det. Så vi kan leve i fred og
foredragelighed.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-09-07 17:07

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i meddelelsen
> Politiet og PET har afsløret et Muhamedaner komplot i KBH der gik ud på at
> sprænge bomber formodentlig i KBH.

Mon velmenerne er søde at forklare os, hvorfor vi skal have disse
muhammedanske terror-psykopater rendende rundt i stakkels DK?

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 04-09-07 19:38

> [...]
>
> Mon velmenerne er søde at forklare os, hvorfor vi skal have disse
> muhammedanske terror-psykopater rendende rundt i stakkels DK?

Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide!

Fra : Pjensen73

Dato : 04-09-07 20:27

Den Tue, 04 Sep 2007 20:37:58 +0200 skrev Pernille:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide!

Og nu oplever vi et larmene tavshed.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-09-07 22:56

Den Wed, 05 Sep 2007 21:13:28 +0000 skrev slet 3FP1E:

> Kan det måske skyldes det ubegavede spørgsmål? :)

Hvorfor er det ubegavet? Det er da et meget relevant spørgsmål i disse
urolige tider.

Fra : Pernille

Dato : 10-09-07 09:22

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sprænge bomber formodentlig i KBH. Lad os takke de mange hæderlige danske
> muslimer der har hjulpet med i det. Så vi kan leve i fred og

Det har du ret i, - men disse hæderlige danske muslimer, burde måske være
lidt hurtigere, til at meddele politiet, når de har mistanke om at nogen har
"gang i noget", som kan ende med at skade Danmark!!!