MS Windows
briani 27239
Vista: Windows update virker ikke
Fra : Christian

Dato : 05-09-07 08:49

Hej,

Jeg har følgende problem. Windows update virker ikke i min Vista. Det samme
problem har jeg med min netbank og forskellige andre steder på nettet, hvor
der skal køres nogle plug-ins, activeX osv. De fleste sider kan den dog
sagtens læse.
I Windows Update får jeg fejl kode 80072efd. De andre steder virker det bare
som om, den ikke får fobindelse til siden. Nyhedsgrupper kan den heller ikke
hente i Windows Mail.

Jeg har prøvet følgende:

- Slået firewall fra
- Slået Virusscanner fra
- Slået Windows Defender fra
- Checket at de pågældende sider faktisk er oppe og kører
- Indsat Windows Update url'er i "sikre sites" i internet-indstillinger
- Deaktiveret sikkerhed i internet-indstillinger
- Checket at hosts-filen ser ud som den skal
- Checket at der ikke er sat en proxy-server op

Er ved at løbe tør for idéer, så ville sætte pris på, hvis der var nogen,
der kunne hjælpe!

MVH
Christian