Canon Pixma iP4300
Fra : Erik Greve

Dato : 04-09-07 19:40

Printeren kan lige nu fås til 699.- kr.
Erfaringer ønskes
Er der nogen bedre til denne pris ?

MVH Erik

Fra : JimR

Dato : 06-09-07 13:41

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> wrote in message
news:46dda691$0$93806$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Printeren kan lige nu fås til 699.- kr.
> Erfaringer ønskes
> Er der nogen bedre til denne pris ?
>
> MVH Erik

Lidt stor og lidt grim men den printer hurtigt og superflot.

Jeg købte den til at printe demo CD'er og den har printet over 200 perfekte
CD'er indtil nu plus en masse papirprint i høj kvalitet.

JimR

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 06-09-07 19:40

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i en meddelelse
> Printeren kan lige nu fås til 699.- kr.
> Erfaringer ønskes

Tjae. har på ca. 1 år printet godt 300 sider foto papir og vel ca. 400
cd'er.
alle med super fint resultat, men printeren virker sgu lidt træt nu, den
skal hjælpes når den skal snuppe cd bakken, og papiret napper den kun ca.
hvert 3. gang.
om det er er fordi den er brugt for lidt/ for meget, skal jeg ikke kunne
sige.
Min egen konklusion på 4300'ren er, at den laver et super resultat men ikke
er særlig holdbar.
mvh tp

Fra : penta@panto.com

Dato : 07-09-07 23:25

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvert 3. gang.
> om det er er fordi den er brugt for lidt/ for meget, skal jeg ikke kunne

Rens pickuprullerne så bliver den god igen.

Fra : Erik Greve

Dato : 07-09-07 17:44

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i en meddelelse
> Printeren kan lige nu fås til 699.- kr.
> Erfaringer ønskes
> Er der nogen bedre til denne pris ?
>
> MVH Erik

Tak for kommentarer - jeg har netop købt en 4300 og
glæder mig til at komme i gáng med den.

Venlig hilsen
Erik