Problemer med at forbinde Brother HL-1430 ~
Fra : James

Dato : 03-09-07 17:11

Hej Gruppe.

Jeg har en gammel Brother HL-1430 printer, som har virket upåklageligt
sammen med min stationære i mange år. Nu er min stationære desværre "død"
(cpu og/eller bundkort), så jeg er gået over til at bruge min bærbare, som
hjemmecomputer også. Det er en AMILO Xi 1554, hvor jeg køre vista premium
32bit.

Da jeg tilsluttede min printer til den bærbare første gang via USB gik det
fint, den fandt selv driver og jeg kunne printe uden at skulle ind i
indstillinger eller noget. Her i dag skulle jeg så printe igen, men nu kunne
vista ikke finde printeren, jeg fik/får "USB-enhed blev ikke genkendt"
fejlen. Jeg har prøvet at søge på Microsoft hjemmeside, men har ikke fundet
nogle løsninger der virkede, de skrev at man bare skal slutte til og fra til
den kommer. På Brothers hjemmeside var der ikke meget mere hjælp at hente,
jeg fandt dog nogle danske drivere, som jeg prøvede at installere, men det
hjalp ikke, når jeg går ind i indstillinger for printeren kan jeg ikke vælge
at tilslutte den via USB.

Er det muligt at løse eller skal jeg måske prøve, at sælge min gamle printer
og købe en nyere eller vil jeg løbe ind i de samme problemer med en nyere
Brother printer, når jeg tilslutter den via USB?

På forhånd tak

James