Andet multimedie
bentjuul 3670
2007 kalendertemplate til Indesign ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 01-09-07 23:32

Er der nogen der ligger inde med en kalendertemplate til InDesign for 2007?
Som de vil dele ? ....

Kh
Bjørn

Fra : Villy Erichsen

Dato : 02-09-07 05:15

In article <46d9e2c7$0$26750$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Studio
Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> Er der nogen der ligger inde med en kalendertemplate til InDesign for 2007?
> Som de vil dele ? ....

Der mangler vist lidt information om hvad du kan tænke dig.
Et helt år på et ark? Fordelt på 2 ark? Evt. en måned på hvert ark?
Andet?
Endvidere påtænkt papirstørrelse.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Studio Smalbro

Dato : 02-09-07 10:27

> Der mangler vist lidt information om hvad du kan tænke dig.
> Et helt år på et ark? Fordelt på 2 ark? Evt. en måned på hvert ark?
> Andet?
> Endvidere påtænkt papirstørrelse.

Jo, det er vist rigtigt.
Jeg har brug for en måned pr. ark og gerne i A3.

Kh
Bjørn

Fra : Steen

Dato : 03-09-07 13:34

> Jo, det er vist rigtigt.
> Jeg har brug for en måned pr. ark og gerne i A3.
>
> Kh
> Bjørn
1. Adobes hjemmeside
2. Prøv google magic :)))
søgeord: template indesign calender

Det er utroligt hvad man kan finde ud af via den søgemaskine............

http://www.adobe.com/cfusion/exchange/index.cfm?event=extensionDetail&extid=1046626

VH
Steen

Fra : Villy Erichsen

Dato : 04-09-07 07:46

In article <46da7c74$0$57014$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Studio

> Jo, det er vist rigtigt.
> Jeg har brug for en måned pr. ark og gerne i A3.

Du finder en her:
http://www.adobe.com/cfusion/exchange/index.cfm?event=extensionDetail&ex
tid=1046706

-på engelsk selvf.