Ur og dato væk på nokia 6230i ??
Fra : Søren

Dato : 05-09-07 08:09

Ur og datoer forsvundet fra displayet og jeg kan ikke få det frem igen
Umiddelbart kan jeg ikke se at det kan til/ fra vælge det i indstillinger

vh Søren

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-09-07 12:02

"Søren" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> Ur og datoer forsvundet fra displayet og jeg kan ikke få det frem igen
> Umiddelbart kan jeg ikke se at det kan til/ fra vælge det i
> indstillinger
> vh Søren

Det /kan/ du. Du skal gå følgende kommandovej:

Menu > indstillinger > ur og dato.

Her kan du slå det til og fra samt indstille tid og dato.

Jeg har selv haft en mobiltelefon magen til, så jeg /ved/ den kan gøre det.

Du kan i øvrigt downloade en brugervejledning via dette link:

http://www.nokia.dk/support/phones/6230i/

Vejledningen omkring ur og dato står på side 94.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : penta@panto.com

Dato : 05-09-07 15:44

"Søren" <s@dfds.dk> skrev i en meddelelse
> Ur og datoer forsvundet fra displayet og jeg kan ikke få det frem igen
> Umiddelbart kan jeg ikke se at det kan til/ fra vælge det i indstillinger

Har selv sådan en fætter. Når den har været uden strøm er der ingen
tidsvisning i dispaly længere. Tryk Menu-4-5-1-1.

venligst
tomov

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-09-07 09:09

"penta@panto.com" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> "Søren" <s@dfds.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har selv sådan en fætter. Når den har været uden strøm er der ingen
> tidsvisning i dispaly længere. Tryk Menu-4-5-1-1.

Du kan sætte den til at opdatere automatisk, så er du fri for at stille
tiden når du starter telefonen efter en afbrydelse af batteriforsyning.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com