TDC og 3G
Fra : Kim Larsen

Dato : 03-09-07 13:24

Er der nogen som ved om TDC har celle-information på deres 3G ?

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Hauge

Dato : 03-09-07 13:31

Hej
Kim Larsen wrote:
> Er der nogen som ved om TDC har celle-information på deres 3G ?

Min N95'er viser det ikke på 3G, selvom celleinfo er slået til. Så jeg vil
umiddelbart mene at de ikke har det.

Mvh Hauge

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-09-07 19:47

Kim Larsen skrev:
> Er der nogen som ved om TDC har celle-information på deres 3G ?

Det har de ikke.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-09-07 00:03

Tak for info til alle som har besvaret mit spørgsmål.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Henning Lund

Dato : 05-09-07 05:47

Kim Larsen tastede:
> Tak for info til alle som har besvaret mit spørgsmål.

Ok hvilket spørgsmål? Det er en ny tråd du netop startede.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Hauge

Dato : 05-09-07 08:07

Hej
Henning Lund wrote:
> Ok hvilket spørgsmål? Det er en ny tråd du netop startede.

Den er svaret i tråden "TDC og 3G", og ligger fint i samme tråd ved mig, så
du skal igang med at justere din reader
Ja det driller ofte når subject bliver ændret.

Mvh Hauge

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-09-07 12:04

"Hauge" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> mig, så du skal igang med at justere din reader
> Ja det driller ofte når subject bliver ændret.

Det er ikke et problem for mig men jeg skal nok være opmærksom på dette
fremover.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com