Sony Ericsson W200i og MMS
Fra : Mr. Nobody

Dato : 03-09-07 12:16

Hej
Jeg har en Sony Ericsson W200i men kan ikke få MMS til at virke på
den,nogen der kan hjælpe?

Har haft fat i Telemore Support,jeg snakkede med dem i 45 min hvor vi
prøvede alt det de kunne bidrage med inde fra dem,men det virker stadig
ikke.

Nogen der har haft samme problem så høre jeg gerne om det.
--

Hilsen Jesper
http://www.wanted-more.dk/

Hellere komme for sent i dette liv, end for tidligt i det næste.

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-09-07 12:33

Har du prøvet denne side:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_1_3&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10658

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Mr. Nobody

Dato : 03-09-07 21:42

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Mr. Nobody" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> [...]
Hej Kim

1000 tak for linket det virkede da jeg downloade en opsætning fra
Sony/Ericsson,mærkeligt for jeg har gjort det samme fra Telmore uden at det
virkede.

Endnu en gang tak for hjælpen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-09-07 12:41

> [...]
>
> 1000 tak for linket det virkede da jeg downloade en opsætning fra
> Sony/Ericsson,mærkeligt for jeg har gjort det samme fra Telmore uden

Det var så lidt. Rart at vide at det virkede.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com