En STOR verden :-)
Fra : Andy Dufresne

Dato : 03-09-07 21:12

Verden er nu stor, når man bare er godt fire måneder.

http://ckvist.dk/billeder/hvadernudet.jpg

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-09-07 21:28

"Andy Dufresne" <covershare@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Verden er nu stor, når man bare er godt fire måneder.
>
> http://ckvist.dk/billeder/hvadernudet.jpg

He...ja, gad vide hvad der går igennem hovederne på dem ind i mellem..
Anton her stødte ind i en frø for en tid siden, den var godt nok
spændende..men også lidt for farlig til at han havde lyst til andet end
nysgerrigt, på behørig afstand at studere uhyret..

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-09-07 21:42

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> [...]
> godt nok spændende..men også lidt for farlig til at han havde
> lyst til andet end nysgerrigt, på behørig afstand at studere

Puh-ha, så skulle du have set mig sidste år, da Mini en aften kom
ind med "noget" i munden ude fra kattegården. Det var en skrubtudse
så stor som min knyttede hånd. Jeg fik hende til at slippe, og jeg
vil sige dig at det løb koldt ned ad ryggen på mig, da hun trængte
den op i en krog og den begyndte at skrige, jo - den skreg faktisk
hjerteskærende. Den var heldigvis ikke kommet noget til, så jeg fik
sat den ud i haven i en fart.

Gad egentlig vide hvad hun ville gøre ved et lille pindsvin, men det
ville hun nok under alle omstændigheder lynhurtigt finde ud af LOL
..

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Andy Dufresne

Dato : 03-09-07 21:59

Tove Krieger skrev:

> [...]
>
> Gad egentlig vide hvad hun ville gøre ved et lille pindsvin, men det ville
> hun nok under alle omstændigheder lynhurtigt finde ud af LOL .

Yep, de har allerede lært det. Det havde den gamle kat også... De
stikker.

Pind'grisene' er her hver aften, men kattene gør dem ikke noget, de
forsøger ikke engang.... Min fornemmelse siger mig, at de har været
lidt for tæt på én gang.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-09-07 06:20

> [...]
> begyndte at skrige, jo - den skreg faktisk hjerteskærende. Den var
> heldigvis ikke kommet noget til, så jeg fik sat den ud i haven i en fart.

puhh..de skruptudser kan faktisk være giftige for dyrene, husker min
daværende skt.Bernhard tæve, der fik fat i en sådan, hun skummede og frådede
om munden af den

> Gad egentlig vide hvad hun ville gøre ved et lille pindsvin, men det ville
> hun nok under alle omstændigheder lynhurtigt finde ud af LOL

Det er jo lige det! (o;

Mvh. Marie

Fra : Siri

Dato : 04-09-07 09:42

> Det er jo lige det! (o;
>
> Mvh. Marie

He he - ja, jeg kan godt se, at jeg går glip af noget ved at have
indemisser, men sådan må det være midt i Kbh. På den anden side, en
skrigende skrubtudse kan jeg godt undvære....
Gia fanger ivrigt insekter inde og ude, og jeg kan fortælle, at Belle
nyder insektfangeriet på sin nye altan i Valby.
Ingen af mine misser kan rigtig se pointen ved den fine drikkefontæne -
men tør jeg afsløre, at der er planer om en rigtig puttegøj i Adelgade -
en, der kan lide drikkefontæner - selv om jeg selv synes, at jeg må være
gal: 3! katte! Næ nu! Meeen - en puttegøj.... årh, det ku jeg godt bruge!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : dpl

Dato : 04-09-07 12:57

Siri skrev:
> [...]
> gal: 3! katte! Næ nu! Meeen - en puttegøj.... årh, det ku jeg godt bruge!

Hør hov! Jeg skal vist til at læse nyhedsgruppen lidt oftere!
Dorthe ( - den spørgende...)

Fra : Siri

Dato : 04-09-07 17:45

> dpl skrev:
>

> Hør hov! Jeg skal vist til at læse nyhedsgruppen lidt oftere!
> Dorthe ( - den spørgende...)

He he Dorthe - jeg har endda mailet dig et gætte-foto......
En absolut ikke-springsk, ikke-klatrende, totalt
dovendyrs-putte-under-dyne-og-sove-i-arm-og-ligge-på-skødet-gøj....
Bare de tre så kan enes, men en ven af mig refererer en undersøgelse om
mus i bur, hvor det eneste antal mus, der ikke slås og danner fronter,
det er 3! Ka være, at du biolog kender den som en klassiker?