... Ikke holde på sine killinger?
Fra : Balch

Dato : 03-09-07 16:23

Hej

Vi har en kat - som er en tilløber - meget kærlig - og hun vil gerne
være inde - men hun vil også ud.

Vi var ellers sikker på at hun skulle have killinger - 2 gang nu - men
hver gang at tiden nærmer sig - så bliver hun væk i ca. 1½ døgn og så
kommer hun igen og så kan vi se at hun er hel slank igen -

Hvad skydes det - eller kan vi tage helt fejl af at hun er drægtig?

Med venlig hilsen
Balch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-09-07 07:08

"Balch" <bjarneriesKATTE@BAKKEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer hun igen og så kan vi se at hun er hel slank igen -
>
> Hvad skydes det - eller kan vi tage helt fejl af at hun er drægtig?

Det kunne tænkes at hun bare efterlader sine unger et sted, til deres egen
tragiske skæbne..)-:
Hvis hun ser tyk ud, har let hævede, lyserøde brystvorter, så vil jeg da
mene at den er god nok.
Hvorfor får i ikke hende steriliseret?, det vil være det bedste for alle
parter, tænk på, at hun med stor sandsynlighed bliver parret kort efter
fødslen igen.

Mvh. Marie

Fra : Else-Marie Balch Sør~

Dato : 11-09-07 16:35

> [...]
> Hvorfor får i ikke hende steriliseret?, det vil være det bedste for alle
> parter, tænk på, at hun med stor sandsynlighed bliver parret kort efter

Tak Marie

jeg har desværre også tænkt det samme - så derfor vil vi også få hende
steriliseret
hvis hun ikke er drægtig igen

Tak for dit svar
Mvh . Balch

Med venlig hilsen
Else-Marie Balch Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : photopassion

Dato : 14-09-07 20:47

"Else-Marie Balch Sørensen" <bjarneriesKATTE@BAKKEgmail.com> skrev i en
meddelelse news:ttmdnbnuKOMPKHvbnZ2dnUVZ8tmhnZ2d@giganews.com...

> Tak Marie
>
> jeg har desværre også tænkt det samme - så derfor vil vi også få hende
> steriliseret
> hvis hun ikke er drægtig igen

Hun kan få fjernet evt. fostre ved en sterilisation nu, så det burde ikke
være en hindring for ikke at få det gjort hurigst muligt.
Hvis ikke i er interesserede i, og kan finde hjem til et evt. kuld
killinger, ville det måske være mest humant at få dem fjernet nu.

Mvh. Marie