vildkat.dk nede??
Fra : AS

Dato : 03-09-07 15:15

Er det bare idag, eller har det stået på i længere tid??

Anette

Fra : charlotte kofoed

Dato : 03-09-07 15:28

> AS skrev:
> Er det bare idag, eller har det stået på i længere tid??
>
> Anette

Virker fint her ;)

Med venlig hilsen
charlotte kofoed
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-09-07 15:34

AS wrote:
> Er det bare idag, eller har det stået på i længere tid??
>
> Anette

Jeg kan da godt komme ind på siden her.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : AS

Dato : 03-09-07 18:27

Tove Krieger wrote:

> Jeg kan da godt komme ind på siden her.

Besynderligt, jeg kan stadig ikke - og jeg har "aldrig" problemer med
websites.... :-// Harrumpf!

Anette

P.S. Hej Dorthe, jeg overvejede at sende dig en mail men regnede med at
få brugbart svar her

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-09-07 18:35

AS wrote:

> [...]
> med websites.... :-// Harrumpf!
>
> Anette
>
> P.S. Hej Dorthe, jeg overvejede at sende dig en mail men regnede

Det er godt nok underligt. Jeg tror jeg af nysgerrighed har prøvet
10-15 gange siden det første indlæg, og jeg er kommet ind hver gang.

Fra : AS

Dato : 03-09-07 18:44

Tove Krieger wrote:

> Det er godt nok underligt. Jeg tror jeg af nysgerrighed har prøvet 10-15
> gange siden det første indlæg, og jeg er kommet ind hver gang.

Hmm, jeg har cybercity og det plejer ellers at fungere.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-09-07 21:00

"AS" <Nothanks@not.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, jeg har cybercity og det plejer ellers at fungere.

underligt, for vi har også CC her, og jeg kan fortsat ikke se siden.. jeg
har ellers surfet rigtigt meget rundt her til aften, og har ikke stødt på
nogen lign. problemer med andre sider..
men der er vel så meget som blondiner ikke forstår..LOL!!

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-09-07 21:13

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> [...]
> og har ikke stødt på nogen lign. problemer med andre sider..
> men der er vel så meget som blondiner ikke forstår..LOL!!

Det har vist intet med vores udbydere at gøre, for jeg har TDC og nu
er den altså også gal her. Den siger at siden ikke kan vises, så det
er Webstedet den er gal med.

Fra : dpl

Dato : 03-09-07 15:34

AS skrev:
> Er det bare idag, eller har det stået på i længere tid??

Hejsa
Der har været lidt bøvl med vores udbyder, så siden har været nede nogle
gange i sidste uge. Det samme gælder mailservice, hvorfor nogle har fået
mails retur.

Men nu kører tingene igen...

Hilsen Dorthe (vildkat web-damen)
http://www.vildkat.dk/

Fra : Siri

Dato : 03-09-07 17:10

> [...]
> Der har været lidt bøvl med vores udbyder, så siden har været nede nogle
> gange i sidste uge. Det samme gælder mailservice, hvorfor nogle har fået

Hmtjah - den er vist desværre gal igen....
Jeg får ialtfald 'siden kan ikke vises' her for et øjeblik siden.
Håber, at det snart funker, for det er sørme en super side, der skaffer
mange misser gode hjem!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-09-07 17:52

> Er det bare idag, eller har det stået på i længere tid??

Jeg kan heller ikke komme ind på denne torturside..GG..

Mvh. Marie -der ikke tåler at se skønne misser der mangler nye hjem..

Fra : Siri

Dato : 04-09-07 08:48

> Mvh. Marie -der ikke tåler at se skønne misser der mangler nye hjem..

Nej, dito, Marie, det er ikke til at bære. Når vi bliver gamle, skal vi
så ikke lave et kattehjem?
Æhm - hvis man ku finde penge til det, så behøvs der egentlig ikke gå
40-50 år før vi går i gang - bare en tanke.... vild & skør tanke.....
Anyways vildkat er jo også mest for katte, der søger private hjem,
og det generelle problem m hjemløse katte har andre og bedre løsninger.
Et projekt til en kampagne til stor-indfangning og neutr. af halvvilde
katte...
Mig og mine vilde ideer....
Ka bare ikke bære tanken om hjemløse misser....
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-09-07 09:11

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> katte...
> Mig og mine vilde ideer....
> Ka bare ikke bære tanken om hjemløse misser....

jeg har altid haft den drøm, at jeg vandt mange mange penge, og alle de gode
ting jeg ville gøre med de mange penge, det kunne virkelig rykke noget, bare
med 10 mill. både på hunde og på kattesiden, oprette fonde til hjælp for
nødstedte dyr og dyreejere, jo, der var mange ting jeg hjertens gerne ville
kunne gøre en forskel på.

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-09-07 10:13

> [...]
> kattesiden, oprette fonde til hjælp for nødstedte dyr og
> dyreejere, jo, der var mange ting jeg hjertens gerne ville kunne

Ak ja Marie og Siri. Den drøm er vidunderlig med desværre nok
utopisk. Den drømmer jeg også tit, men det hele er jo skruet sammen
så det kræver enorme summer at være "Barmhjertig Samaritan" i
Danmark idag.

Hvis bare det var således, at dem der ikke bryder sig om katte ville
bruge hovedet en smule.

I middelalderen havde vi jo "Den sorte pest" fordi kattene blev
forfulgt og brændt som "hekse". Det fandt man langt om længe ud af
var rivende forkert, for det var rotterne der kom i overtal og
spredte smitte, død og ødelæggelse der kostede millioner af
menneskeliv. De herreløse katte blev derefter fredet da menneskene
kom til fornuft, og balancen blev nogenlunde genoprettet.

Vi mennesker skylder de skønne dyr langt mere end vi går og tror. Vi
behøver jo bare at læse i medierne om den stærkt tiltagende
rotteplage, og det skal da ikke undre mig om historien gentager sig
fordi kattene bliver jagtet af mennesker, der godt nok er født med
en hjerne, men som ikke gider at bruge den konstruktivt. Sørgeligt
at tænke på.

Fra : dpl

Dato : 04-09-07 09:05

Hejsa
Jeg har ikke selv bemærket nogen nede-tid på hjemmesiden siden søndag,
så gider I melde tilbage her, hvis der stadig er problemer?

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-09-07 09:09

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg har ikke selv bemærket nogen nede-tid på hjemmesiden siden søndag, så
> gider I melde tilbage her, hvis der stadig er problemer?

Jamen jeg kan stadig ikke komme ind.. ?
siden i går, har jeg jævnligt prøvet, men med samme resultat..

Mvh. Marie

Fra : dpl

Dato : 04-09-07 09:39

Torben og Marie-louise Ager skrev:
> "dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen jeg kan stadig ikke komme ind.. ?
> siden i går, har jeg jævnligt prøvet, men med samme resultat..
>
> Mvh. Marie

Hejsa, prøv evt. at gå ind på siden, og så opdatere billedet (refresh).

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-09-07 09:55

> Hejsa, prøv evt. at gå ind på siden, og så opdatere billedet (refresh).
> Hilsen Dorthe (vildkat web-damen)
> http://www.vildkat.dk/

Det var slet nødvendigt, den går direkte ind nu (-;

Mvh. Marie

Fra : Bjarne

Dato : 04-09-07 11:02

dpl skrev:

> Hejsa, prøv evt. at gå ind på siden, og så opdatere billedet (refresh).
> Hilsen Dorthe (vildkat web-damen)
> http://www.vildkat.dk/

Hej Dorthe

Det skete en del gange i går, at siden ikke svarede. Jeg kunne pinge
serveren, men ikke få lov at se hjemmesiden.

Hvis jeg har forstået det ret, sådan at nogle på forskellige tidspunkter
har set hjemmesiden, mens andre ikke har, så har hjemmesiden nok skiftet
server hos din udbyder og fået ny IP.

Bjarne

Fra : dpl

Dato : 04-09-07 13:00

Bjarne skrev:
> [...]
>
> Hvis jeg har forstået det ret, sådan at nogle på forskellige tidspunkter
> har set hjemmesiden, mens andre ikke har, så har hjemmesiden nok skiftet

Hej Bjarne
Ja, de kæmper vist noget med det, de kære web10. Men jeg har slet ikke
selv haft problemer med at komme ind, og det er nok udbyderrelateret,
hvem der kan se den, og hvem ikke. Regner med de får det fixet hurtigst
muligt...

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-09-07 09:55

dpl wrote:
> [...]
> Jeg har ikke selv bemærket nogen nede-tid på hjemmesiden siden
> søndag, så gider I melde tilbage her, hvis der stadig er

Jeg kan godt komme ind nu, men i går aftes var det mærkeligt. Nogle
gange kunne jeg ikke komme igennem til Vildkat. Andre gange kunne
jeg godt, men *kun* til forsiden. Jeg kunne ikke komme ind på noget
af det andet. Det er nok serveren der "kringler". Det går sikkert
snart i orden igen. Teknik kan være en lunefuld "størrelse".

Fra : AS

Dato : 04-09-07 10:25

dpl wrote:
> [...]
> Jeg har ikke selv bemærket nogen nede-tid på hjemmesiden siden søndag,
> så gider I melde tilbage her, hvis der stadig er problemer?

Hej Dorthe,

Den virker fint nu

Anette

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-09-07 10:29

jeg har ikke haft problemer med at komme ind hverken igår eller i dag
)

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***