Prag
Fra : Kim Bonnesen

Dato : 04-09-07 16:49

Er der nogen i gruppen her der kender en bedre plads end Trio Camp i Prag?
Vi vil gerne nøjes med kun at bruge offentlige transportmidler fra pladsen.

Hilsen fra en der ikke kan få nok af Prag!
Kim

Fra : Pallejc

Dato : 04-09-07 17:18

"Kim Bonnesen" <bonnesen.kim@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi vil gerne nøjes med kun at bruge offentlige transportmidler fra
> pladsen.
>
> Hilsen fra en der ikke kan få nok af Prag!

Jeg kan kun anbefale denne: http://www.campoase.cz/

Bussen holder lige udenfor pladsen.

--
Hilsen Palle

Fra : Preben Andersen

Dato : 04-09-07 17:31

> [...]
> Prag?
> Vi vil gerne nøjes med kun at bruge offentlige transportmidler fra

http://www.mechenice.cz/camp/index_en.php?lang_id=3

ca. 20 min. fra centrum med bus eller tog.

mvh/Preben

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 04-09-07 19:23

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:46dd880d$0$47436> http://www.mechenice.cz/camp/index_en.php?lang_id=3

> ca. 20 min. fra centrum med bus eller tog.
>
> mvh/Preben

Hej Preben

Den plads du her har anbefalet , den må jeg lige checke i Efterårs ferie og
måske også den som palle anbefaler .

Kim

Fra : Bryan

Dato : 04-09-07 21:15

> Den plads du her har anbefalet , den må jeg lige checke i Efterårs ferie og
> måske også den som palle anbefaler .

Camp Oase lukker 20. September :/
Var dernede sidste år og kigge, og den så rigtig lækker ud.
Der var desværre helt booket op dengang.

Mvh Bryan

Fra : Tømreren

Dato : 05-09-07 20:24

"Kim Bonnesen" <bonnesen.kim@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hilsen fra en der ikke kan få nok af Prag!

Hvem kan det..

Fra : Jens

Dato : 06-09-07 11:30

"Kim Bonnesen" <bonnesen.kim@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Vi vil gerne nøjes med kun at bruge offentlige transportmidler fra
> pladsen.
>
> Hilsen fra en der ikke kan få nok af Prag!

Kender ikke Trio Camp, men har været på Sunny Camp der ligger i den
syd-vestlig udkant af Prag tæt på en metrostation. Pladsen var OK for mig -
de sanitære forhold var fine og adgangen til pladsen blev bevogtet af en
stor schäferhund om natten

Mvh
Jens

Fra : svum

Dato : 06-09-07 19:44

> [...]
> syd-vestlig udkant af Prag tæt på en metrostation. Pladsen var OK for
> mig - de sanitære forhold var fine og adgangen til pladsen blev bevogtet

Hvordan slap man så ud

Fra : Jens

Dato : 06-09-07 20:32

"svum" <svum@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan slap man så ud

Man slap ikke ud om natten, der sov man trygt. Om morgenen blev kræet lukket
ind igen og man kunne tage toget ind til Prag (500 m fra pladsen) og gå
fødderne trætte til op midt på anklerne

/Jens

Fra : Karl Johan Agesen

Dato : 24-09-07 14:41

Kim Bonnesen skrev:
> [...]
> Vi vil gerne nøjes med kun at bruge offentlige transportmidler fra pladsen.
>
> Hilsen fra en der ikke kan få nok af Prag!

Sidst vi boede på Trio Camp kunne vi køre med bus fra et stoppested
ganske nær ved pladsen (5 min. gang).

Hilsen
Karl Johan

Fra : KHH

Dato : 26-09-07 10:09

Ja, jeg personlig, vil næste gang jeg camperer i Prag, bestille plads ved
Drusus, den ligger tæt ved Stodolky metro, det er vel 10 min. fra pladsen.

Men man skal vist bestille plads i god tid.

http://www.drusus.com/

Vi har prøvet Skol i Dolni Porcenice, den var vi ikke ubetinget tilfreds
med.

Den lå, efter min mening, uden for lov og ret, vi skulle bruge både bus og
metro, og i hele taget var opholdet alt andet end behagelig.