5 stjernet sur campingplads Bøjden
Fra : T. Hartung

Dato : 02-09-07 18:10

Vi er netop hjemvendt fra Bøjden Strand Feriepark efter en weekend med et
par venner.

Det er en fin plads med flotte forhold og beliggenhed samt flot udsigt ud
over vandet.

Desværre skæmmes denne plads i den grad af at Lejrchefen, konen og
personalet er meget sure og direkte ubehøvlede. Vores oplevelse på pladsen
blev desværre rigtig 5 stjernet dårlig.
Fredag aften kom vi lidt sent frem og ville benytte fællesrummet ved cafeen
til spisning. Denne skulle være lukket kl 22.00 hvad vi desværre ikke var
opmærksom på- hvorfor vi på ubehageligvis blev bedt om at komme ud så der
kunne gøres rent - i alt hast måtte vi pakke sammen og fortrække os.

På uheldigvis var vores drenge om lørdagen kommet til at ødelægge en bold i
badelandet omkring middagstid. Dette betød at boldens indhold flød rund i
vandet. Drengene havde ikke nævnt det til personalet (hvad de naturligvis
burde) - men med deres overvågningskamera havde de "spottet" dem. Dette
resulterede i flere episoder hvor drengene bl.a. blev smidt ud fra shoppen
uden de vidste hvorfor - de kom til os og fortale om deres oplevelser - og
vi slog det bare hen - men med en vis undren. Kl. 19.00 var vi ved at gøre
klar til fælles spisning i fællesrum med grill i den store bygning pludselig
kommer lejrchefen springende med vores drenge skubbende og voldelig grebet i
armen. Vores koner stod med madkurve og blev meget lamslået over det
scenarium der nu udspillede sig. Højtråbende og med uforskammet truende
opførsel blev de skældt ud helt intetanende om hvad dette faktisk gik ud på
og pludseligt var vi bortvist fra pladsen omgående.

Vores ven og jeg gik, efter vi var blevet informeret af vores chokerede
koner, op til lejrchefen for at dæmpe ham lidt ned og få en nærmere
forklaring af hvad der var hændt. Lejrchefen gjorde os opmærksomme på at han
havde smidt mange ud fra pladsen - og DET tror vi på. Resultatet blev en
flaske vin og drengene skulle hjælpe ham i 5 min. med at rengøre poolen og
så var dette løst.

MEN drengene følte sig meget frustreret og uretfærdigt behandlet.
Lejrchefens historier var for dem vildt overdrevne - og vi tror dem
faktisk - de er friske drenge bestemt, men ikke vandaler og ballademagere.

Vi havde en skidt oplevelse som kom til at fylde meget - men kan nu oplyse
vi har prøvet at være bortvist - en ½ time - men skal man besøge denne sure
plads - og det er alt personale (skal jo passe til chefens humør) så sæt
ikke mere op end at I kan rykke ud - uden varsel - på et hvilket som helst
tidspunkt.

5 minusser for pladsens oplevelsesværdi.

Kan forslå stedet omdøbes til Føj-den Camping eller Møj-den Camping

--
mvh.
T. Hartung

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 02-09-07 20:20

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helst tidspunkt.
>
> 5 minusser for pladsens oplevelsesværdi.
>
> Kan forslå stedet omdøbes til Føj-den Camping eller Møj-den Camping

Trist at skulle opleve sådan en behandling på en mangestjernet plads.

Vi havde en enkelt overnatning der i ferien; fik - meget venligt - i
receptionen at vide at de kun havde een ledig plads for een nat. Det var
OK - vi skulle videre næste dag. Men at man ikke får oplyst at de ligger dig
ind på en komfort-plads af de dyre er ikke OK. Vand på parcellen ku vel være
OK - men nærmeste vandpost på vejen var 15 meter væk (hvorfor der er
vandposter på en vej med udelukkende komfort-pladser undrer mig stadig).
Spildevandsafløbet ku vi da i det mindste bruge til at tømme vor
spildevandsdunk i
Men denne overnatning løb op i ~370 kr for 2 voksne og et barn. Til
sammenligning kom vi lige fra Marstal Camping, hvor 4 overnatninger beløb
sig til ~470 kr !
Og så ovenikøbet at se mindst 4 almindelige pladser ledige langs
hovedgennemfartsvejen !
Selve pladsen er da pæn og ganske velholdt - men at reklamere så meget med
deres strand er dog at drive rovdrift på virkeligheden; der er ca 150 m 1-2
meter bred sandstrand med en ganske fugtig græsplæne op til. Derefter går
strandbredden over i siv.
Det ellers ganske flotte cafeteria ødelægges - i vore øjne - af udvalget.
Dette består af dagens buffet - kan du ikke lide dagens menu er du henvist
til et ganske begrænset udvalg i butikken.

Vi vil placere det i samme bås som Klim Strand; pladser, der ikke rigtigt
lever op til deres mange stjerner.

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Suzuki Jimny når vejret spilder

Fra : HSLK

Dato : 03-09-07 12:31

Hejsa

Den lejerchef skal være glad for det ikke var mine unger han havde fat
INGEN og jeg mener INGEN andre en MIG eller min MAND skal gribe fat i
vores børn uanset hvad de har gjort >:| Jeg skal nok selv sørge for at
straffe min børn, hvis de har gjort noget galt, og det er ikke med vold
af nogen karater.

Håber ikke dine børn led psykisk overlast 8-o

knus Henriette.

Fra : Jan Boegh

Dato : 03-09-07 13:33

T. Hartung skrev i 46daee53$0$52115$edfadb0f@dread11.news.tele.dk dette:

> [...]
> bl.a. blev smidt ud fra shoppen uden de vidste hvorfor - de kom til
> os og fortale om deres oplevelser - og vi slog det bare hen - men med

Det var dog en udsøgt ulækker brug af overvågning. Big Brothers is watching
You - åbenbart også i Bøjden!

> [...]
> vi på. Resultatet blev en flaske vin og drengene skulle hjælpe ham i
> 5 min. med at rengøre poolen og så var dette løst.

Du er da en gevaldig venlig og omgængelig sjæl

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html